Korábban mutattuk, hogy jártunk projektautónk, az 1997-es Mercedes-Benz S420 W140 dashboard szemüvegtartó- és kesztyűtartó zárbetétjének kiszerelésekor. A darabokra hullott alkatrészt a Kulcslyuk Zárszaküzlet és Szerviz nagyjából negyed óra alatt életre keltette.
Szerencsénk volt, ugyanis a darabjaira szétesett zárbetét mindegyik, összesen 5 darab lamellája megvolt, viszont az apró rugókat elvesztettük. Ez sem okozott gondot a Kulcslyuk szakembereinek, ugyanis rögvest átlátták a hibát, és neki is láttak egyenként berakosgatni az üres betétbe a fémlapkákat.
Miután megtörtént az “újrakódolás”, az autó indítókulcsa értelemszerűen a zárbetétben maradt – ezúttal óvatosabban jártunk el mi is, és ügyeltünk arra, hogy a kulcsot idő előtt ne húzzuk ki, megelőzvén egy újabb kellemetlen nüanszot.
Innentől fogva sima volt az ügy, a zárbetétet visszaillesztettük a helyére, úgy, hogy a pozíció zárt állapotban maradjon. Így apró kattanás után a rögzítőmechanizmus is összezárt, majd a kulcs elfordításával újra nyitható-zárható lett a W140-es szemüvegtartója, kesztyűtartója.
Természetesen a zárbetét, illetve maga a tartókeret visszaszerelése előtt a szemüvegtartó modulját kellett pozícióba állítani, figyelve arra, hogy a felfogató csavarok aljzatinak fémlapkái is megfelelő szögben álljanak; ellenkező esetben a csavarok ferdén rögzíthetők, így elforognak, mintha szakadás lenne a menetekben.

Némi állítgatás után a hézagok is stimmeltek, s végre minden visszaállít az eredeti állapotba. A Parktronic PTS/PDC műszerfali visszajelzők az első fronton kifogástalanul működnek – ami miatt az egész középső rész lebontási procedúrája történt. Most jöhet a hátsó Parktronic kijelző-kettős javítása, ugyanis ott sem világít az egyik oldal a kettőből.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
Utómunka: Acer





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)






































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


