a Monterey Car Week 2022 hátterében a Lamborghini Lounge Monterey exkluzív helyszínt biztosított a vásárlók számára, hogy átvegyék az első két Countach LPI 800-4-et, amely először érkezik az Egyesült Államokba.
Egy zártkörű ceremónia keretében Stephan Winkelmann, az Automobili Lamborghini elnök-vezérigazgatója mellett Mitja Borkert formatervezési vezető és Rouven Mohr műszaki igazgató is részt vett a futurisztikus, limitált szériás hibrid szuperautó érzelmes leleplezésén.
A múlt által inspirált és a jövő számára tervezett Countach LPI 800-4 a modern sportautókat örökre forradalmasító, látomásos dizájnt ünnepli. Világszerte mindössze 112 darabot gyártottak belőle, és ez a két Countach az egyetlen, amely Észak-Amerikában a Luci Del Bosco és a Bronzo Zante külső színét viseli.
“Mivel az Egyesült Államokban megkezdjük a Countach első kiszállításait értékes ügyfeleinknek, megtiszteltetés számunkra, hogy a Lamborghini Lounge Monterey-ben bemutathatjuk ezeket a remekműveket tulajdonosaiknak. A Countach évtizedek óta inspirálja a Lamborghini formatervezési DNS-ét, és csak úgy illett, hogy az új Countach LPI 800-4-et a világhírű, az autóipar kiválóságát ünneplő Monterey Car Week-en adjuk át” – jegyezte meg Stephan Winkelmann. “Számomra mindig nagyon különleges megtapasztalni azt az izgalmat és érzelmet, amit az ügyfelek éreznek, amikor először látják Lamborghinijüket.”
A Countach LPI 800-4 megtartja a V12-es hátsó középmotor (LP – Longitudinale Posteriore) utánozhatatlan élményét és hangját, beépítve a Siánhoz kifejlesztett hibrid technológiát (I). Az LPI 800-4 összkerékhajtású V12-es motorja 780 lóerőt teljesít, amit az elektromotor 34 lóerejével kombinálva összesen 814 lóerőt ad le (a névben 800-ra kerekítve), és kiemelkedő teljesítményt nyújt: 0-ról 100 km/h-ra mindössze 2,8 másodperc alatt gyorsul fel, 0-ról 200 km/h-ra 8,6 másodperc alatt, a végsebessége pedig 355 km/h-ra nő.




![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
![[TESZT] Citroën C3 1.2 Turbo 100 MAX – francia kényelem, remek ár-érték aránnyal](https://www.autoaddikt.hu/kepek/citroen-c3-1-2-turbo-100-you-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Mustang Fastback Dark Horse 5.0 V8 – klasszikusan markáns és nyers izomerő](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-mustang-dark.horse-5-0-v8-fastback-2024-teszt-autoaddikt-25-180x135.jpg)
![[TESZT] Lexus NX 350h – pontosan ilyen a prémium középkategória](https://www.autoaddikt.hu/kepek/lexus-nx-350h-teszt-autoaddikt-26-180x135.jpg)
![TESZT] Kia Sportage 1.6 GDI PHEV Platinum – amikor remek megjelenéshez remek gyakorlati használati jellemzők társulnak](https://www.autoaddikt.hu/kepek/kia-sportage-1-6-gdi-phev-platinum-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)





























![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-300x194.jpg)




![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)
![[TESZT] Citroën C3 1.2 Turbo 100 MAX – francia kényelem, remek ár-érték aránnyal](https://www.autoaddikt.hu/kepek/citroen-c3-1-2-turbo-100-you-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Mustang Fastback Dark Horse 5.0 V8 – klasszikusan markáns és nyers izomerő](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-mustang-dark.horse-5-0-v8-fastback-2024-teszt-autoaddikt-25-100x75.jpg)
![[TESZT] Lexus NX 350h – pontosan ilyen a prémium középkategória](https://www.autoaddikt.hu/kepek/lexus-nx-350h-teszt-autoaddikt-26-100x75.jpg)
![TESZT] Kia Sportage 1.6 GDI PHEV Platinum – amikor remek megjelenéshez remek gyakorlati használati jellemzők társulnak](https://www.autoaddikt.hu/kepek/kia-sportage-1-6-gdi-phev-platinum-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)

![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-300x160.jpg)