Miután összeraktuk a PTS/PDC rendszert a W140-esen, kiderült, hogy van még egy-két bökkenő. Nevezetesen az, hogy a középső első (jobb oldal) visszajelző nem aktív, azaz működik, csak nincs háttérvilágítás. Meg a hátsó visszajelző páros (mennyezeti világításba integrálva) egyike jelez csak hátramenetnél az A1408201701 modulban.
Szép sorjában haladjunk – ez volt az elsődleges cél. Tehát első körben a cockpit jobbos A0005427523 visszajelzőjének izzóját cseréljük ki. Az izzók megérkeztek, úgyhogy indulhatott is a sztori az N000000008141 izzóval.
Ahhoz, hogy ezt a kicsiny izzót kicseréljük, le kell bontani a cockpit középső részének felső részeit. Nevezetesen a szemüvegtartót, illetve magát a középső levegőztető rostélyt kell kiszerelni. Pluszban a zárbetétet is, amely egyszerre két feladatot lát el; zárja a szemüvegtartót és a kesztyűtartót is.
A szemüvegtartót kettő csavar tartja a hátfalán. Miután kinyitottuk a fedlapját, rögvest látszanak a csavarok szemből. Viszont maga a modul csak úgy vehető ki, ha magát a zárbetétet is kiemeljük a helyéről. Erről külön cikkben írunk, mert nagyon nem mindegy, hogyan szedjük ki.
Ahogy megvagyunk a zárbetét kiszedésével, kicsavarozzuk a beömlők két csavarját felül, majd a műanyag rács eltávolítása következik. Egyébként az is elegendő, ha csak a rácsot szedjük ki, hiszen az izzó fészkéhez ugyanúgy hozzá lehet férni – talán kicsit nehezebb. Figyelni kell arra, hogy az állítófüleket is kipattintsuk a helyükről, különben nem tudjuk eltávolítani magát a rostélyt.
Apró foglalat tartozik az N000000008141 izzóhoz, mely utóbbi könnyedén kicsavarható egy vékony fogó segítségével. Az új behelyezésénél figyelni kell arra, nehogy összeroppantsuk a foglalatot, illetve magát az izzót, a műanyag részeket, de a az üvegbúrára is ügyeljünk.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
Utómunka: Acer





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)

















































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


