Korábbi cikkünkben beszámoltunk arról, hogy projektautónk, az 1997-es S-osztályos Mercedes W140 vezetőoldai sárvédőjét szintezni kellett, mert a szimmetria nem annyira volt szerethető. Ezzel készen vagyunk, utána jöhetett is az A1406906940 Sacco-deszka visszahelyezése.
Kicseréltük a patenteket (2 db), valamint a kerék felé eső kis felső sínbe bepattintottuk a felfogató műanyagot. Visszatettük a gumitömítést rá, majd a három alsó műanyag fület behelyeztük a foglalatokba. Mindezt csukott első ajtónál volt a legegyszerűbb végezni, kivéve a 2 db rögzítőcsavar visszatételét (ezek is újra lettek cserélve).
A kerékjárati ív felől kezdtük a visszahelyezést, miután a fülek a helyükre kerültek. Itt helyére kerül a műanyag felfogató, majd a patentek is bepattantak pozíciójukba.
Itt jegyeznénk meg érdekességként, hogy a patent felfogató műanyag karikák bepattintása kimondottan nehéz szülésnek ígérkezett. Ámon Pali ismét segítségünkre sietett egy jó tanáccsal: azt javasolta, hogy a műanyag felfogató karikákra fújjunk egy kevés WD40-et, majd úgy próbáljuk a berakásukat. Sikerrel is jártunk, a felfogatók a helyükre ugrottak, stabilan állnak.

Végül a visszacsavarozás következett, ehhez a vezetőoldali ajtót maximálisan ki kell nyitni, ugyanis így férhetők hozzá a csavarok (a sárvédőelem csavarjai szintén).
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
Utómunka: Acer





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)







































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


