A Goodyear az új Wrangler All-Terrain Adventure abroncsa bevezetését azzal ünnepelve a Goodyear, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során.
A pilóta és csapata, akikkel a Goodyear már többféle útvonalon és távon is világrekordot döntött az elmúlt években, most azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.
Április 22-én Rainer és navigátorai nekivágnak világrekord-kísérletüknek: az újonnan bevezetett Wrangler All-Terrain Adventure abroncsokkal felszerelt Volkswagen Amarokjukkal. Céljuk: négy nap, vagy annál is rövidebb idő alatt levezetni a Dakar és Moszkva közötti távot.
Rainer Zietlow útjuk nagy megpróbáltatást jelentő országúti és terepviszonyai fényében választotta a Goodyear új Wrangler All-Terrain Adventure abroncsát, melyet kemény próbának fog alávetni: a Szahel régió homoksivatagában biztosított tapadástól a Kelet-Európa rögös útjain elengedhetetlen futásteljesítmény és erő leteszteléséig.
A Goodyear és Rainer Zietlow közös múltra tekinthetnek vissza a látványos világrekordok felállításában: a 2014-ben Norvégiától Dél-Afrikáig megtett úttól – melynek rekordját tovább javították 2015-ben – a 2016-ban Oroszországtól Portugáliáig tartó kalandig. Öt távolsági világrekord birtokosaként Rainer most hatodik világrekord-kísérletére készül.
Idei útja során 10 országot fog átszelni: Szenegált, Mauritániát, Marokkót, Spanyolországot, Franciaországot, Németországot, Lengyelországot, Litvániát, Lettországot és Oroszországot. A Földközi-tengeren komppal fog átkelni, Tanger és Tarifa között. Mindez összesen 8000 km-t jelent, kevesebb mint 4 nap alatt.
Korábbi kihívásaihoz hasonlóan Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek fogja adományozni, ahova közvetlenül a világrekord-kísérlet rajtja előtt látogat el. Rainer Zietlow adománya mintegy 1500 euró lesz, ami megtett kilométerenként kb. 20 eurócentet jelent.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


