A Formula-E bajnokság 6. idényét félbe vágó kényszerpihenő után 2020. augusztus 5-én újra rajthoz áll a DS Automobiles és partnere, a TECHEETAH. A Berlinben megrendezésre kerülő 6 zárt kapus futammal (augusztus 5-6., 8-9. és 12-13.) zárul a járványt súlyosan megszenvedő bajnokság. A két DS E-TENSE FE20 volánjánál a 2018/2019-es bajnokság győztesét, a kétszeres címvédő Jean-Eric Vergne-t és a pilóták versenyét vezető Antonio Felix Da Costát üdvözölhetjük. A konstruktőrök versenyében is élen álló DS TECHEETAH csapatának eltökélt szándéka, hogy a szezonzáró versenyeken újabb győzelmeket arasson.
A koronavírus-járvány miatt kialakult zavaros helyzet ellenére a versenyzők és a csapatok több mint három hónapja aktívan készülnek a bajnokság folytatására.
Az utóbbi néhány hétben a csapat mérnökei elsősorban a DS E-TENSE FE20 fedélzeti rendszereinek az optimalizálására összpontosítottak, de a versenystratégia kidolgozásában is szerepet kaptak, mely ismét kulcsfontosságú lesz az egyéni és a csapatverseny megnyerése szempontjából. A kijárási korlátozások megszüntetése óta pedig a versenyzők is folyamatosan edzenek a versenyszimulátorokon.
A csapat amellett, hogy teljes erőbedobással készül az idényzáró versenyekre, a jövőről sem feledkezik meg, és már megkezdte a vadonatúj hajtáslánc tesztelését, melynek jóváhagyása a következő szezonra várható.
Xavier Mestelan-Pinon, a DS Performance igazgatója: „Különleges légkörben, szigorú egészségügyi protokoll mellett folytatjuk a versenyzést, de változatlanul arra törekszünk, hogy további bajnoki címeket szerezzünk. A csapat fantasztikus munkát végzett, és mindent meg fogunk tenni azért, hogy a DS ismét beírja magát a Formula-E bajnokság történetébe.”
Jean-Eric Vergne, a DS TECHEETAH pilótája és DS-nagykövet: „Egy kicsit zűrös ez az idényzárás, de már nagyon várom, hogy újra versenyezhessek. Nagyon oda fogunk figyelni, hogy ne hibázzunk, mert még sok pontot lehet szerezni. Mindenesetre minden adott a sikeres versenyzéshez és a további győzelmekhez.”
Antonio Felix Da Costa, a DS TECHEETAH pilótája: „Nagyon örülök, hogy végre újra versenyezhetek. Nagyon furcsa időszakot élünk át az egész világon, de jó visszatérni a versenyzéshez. Vezető pozícióból folytatjuk a bajnokságot, de nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy a szezon fele még hátravan, és mindössze 6 napig fog tartani. De tökéletesen felkészültünk, és a megfelelő lelkiállapotban érkezünk Berlinbe ahhoz, hogy nyerni tudjunk.”





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


