AutóAddikt Újdonságok Az Operaház színpadán fotózták az új BMW i7-et

Az Operaház színpadán fotózták az új BMW i7-et

A vadonatúj BMW i7-es magyarországi piaci bevezetése alkalmából egy különleges fotósorozat készült az Operában az elektromos luxuslimuzinról, mely a partnerek közötti kapcsolat megerősítését is fémjelzi egyben.

A vadonatúj BMW i7-es elektromos luxuslimuzin magyarországi piaci bevezetésének alkalmából a BMW Group Magyarország egy exkluzív fotósorozatot készített az Operaház színpadán álló nóvummal. Az Andrássy úti Ybl palota idén márciusban nyitotta meg újra kapuit egy teljeskörű felújítás után, így a színpad és a nézőtér soha nem látott pompában és dimenzióban adott otthont a különleges fotótémának. A BMW kínálatának csúcsán álló i7-es sorozat a progresszív luxus megtestesítője, mely lenyűgöző megjelenésével valódi rivaldafényben állhatott a több mint 700 négyzetméteres operaházi színpadon. Három fotóművész lencséjén keresztül mutatta meg magát a hivatalos piaci premier előtt a BMW i7-es különböző fények, beállítások és hangszer tematika mellett.

Az OPERA és a BMW Group Magyarország kultúrális együttműködése több mint 7 éve töretlen, számos exkluzív, elegáns és kreatív fotózás, esemény, illetve aktivitás fémjelzi a partnerséget. A tavaly nyári közös imázsfotózás után, az új BMW i7 megjelenése adott alkalmat arra, hogy a BMW márka ismét egy művészeti projektben lehessen főszereplő. „ A BMW Group Magyarország elközelezetten támogat számos kultúrális kezdeményezést itthon is, melyek közül a 2015 februárjában elindult OPERÁ-val való együttműködés a legkiemeltebb. Lassan 8 éve dolgozunk az OPERA csapatával és elkötelezett kollégáimmal közösen ezen a stratégiai partnerségen, ami azt gondolom, hogy az országban, sőt a mi közép- és délkelet-európai régiónkban is egyedülálló. Most már látszik, hogy a magaskultúra támogatása hosszú évek alatt érik be, de ma már az OPERA és a BMW partnersége nagyon sokak számára ismert és elismert, rendkívűl értékes, mindamellett tökéletesen illeszkedik abba a nemzetközi Art&Culture programunkba, amit a BMW Group több mint 50 éve száznál is több partnerintézménnyel ápol világszerte. Az új BMW i7-es modell dizájnja, szoborszerűsége, a modell hangtalan és emissziómentes suhanása, technikai kitűnősége remekül kombinálja az innovációs erőt és a tradíció találkozását, amit most Budapest egyik legcsodálatosabb helyszínén mutathatunk meg, ami felemelő érzés. Felelős vállalatként hiszünk a kultúra elkötelezett támogatásában, reméljük, hogy a jövőben is további izgalmas projekteket valósíthatunk meg közösen” – mondta el Gombos Zoltán, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója a fotózás alkalmával.

Előző cikkBeárazták az új, 2023-as Honda Civic Type R-t
Következő cikkLegyártásra került a 150 ezredik Ford Mustang Mach-E