AutóAddikt Exkluzív DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés projekt DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés – 16. lapszám: hűtő, első fékcsövek, első bölcső...

DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés – 16. lapszám: hűtő, első fékcsövek, első bölcső helyére illesztése

Elérkeztünk a 16. lapszámhoz: a DeAgostini Wartburg 353 1:8 megépítésének egy olyan stádiuma ez már, amikor kezd körvonalazódni a modell front-részének nagyja. Legalábbis a belső kialakítást illetően.

Legelőször is a hűtőmodult illesztettük össze, ez egyszerű is volt, majd ráapplikáltuk az első futómű bölcsőjére. Mindezekután a fékelosztó köteget raktuk 9ssze, itt sajnos benne van a paléiban (minden ilyen, és hasonló esetben), hogy letörik az apró illesztőpöcök, ahogy a gumicsöveket ráillesztjük. Erre fokozottan figyeljünk.

Végre jöhetett a motorblokk alváznyúlványhoz való illesztése. Itt a féltengelyekkel is számoljunk, a megfelelő helyeken kell elvezetni azokat. A motortartó bal- és jobb oldali gumibakokat rögzítenünk kellett szintén a bölcsőhöz a megfelelő módon. Majd az egész procedúra végén a sebességváltó házat is rögzítettük az alvázhoz.

Jöhetett az első futómű beillesztése. Itt újfent a féltengelyekkel kellett bíbelődni, mivel a lengőkatok közt átbujtatva passzol minden a helyére. A tengelyeket, miután helyére illesztettük a futóművet, be kell pattintani a kerekek hátsó részéhez. Ha jól csináltuk, a kormányzásnál elhajlik nagyjából 45-45 fokos szögben mindkét oidal.

Amint elkészültünk ezzel a fázissal, a fékelosztót és a csöveket kell a helyükre rakni, a fékcsöveket pedig rápattintani a megfelelő csonkokra (kerekek is).

Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt  a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!

Előző cikkBemutatkozott a Maserati Grecale a magyar szaksajtónak
Következő cikkDeAgostini DeLorean DMC-12 1:8 építés – 3. lapszám: a bal első kerék összeszerelése