A Volkswagen Tiguan több mint hét éve a világ egyik legkívánatosabb Volkswagen típusa. Az új modellévre a Volkswagen frissíti a Tiguan néhány fontos felszerelését. A motorok új generációja mellett a kompakt SUV új rádiókat és navigációs rendszerrel kiegészített rádiókat kap.
A Tiguan több mint hét éve a Volkswagen egyik világszerte legkelendőbb típusa. A népszerű mindenes a korszerűsített motorválasztékával ismét magasabbra teszi a lécet: mostantól a kétliteres dízelmotor még erősebb. A 103 kilowattos változat teljesítményét 110*, míg a 130 kilowattosét 135 kilowattra** növelték. Ugyanakkor a szén-dioxid-kibocsátásuk akár 17 gramm/kilométer értékkel csökkent, és mindegyik motor teljesíti az Euro 6-os károsanyag-kibocsátási normát.
A moduláris információs és szórakoztató rendszerek legújabb generációjának köszönhetően a Tiguan a szórakoztatás terén is jelentősen megújul: a korábbi rádiókészülékeket a Composition Colour és a Composition Media (többek között színes érintőképernyővel, nyolc hangszóróval és külső készülékek különféle csatlakoztatási lehetőségeivel) váltja fel. Navigációs rendszerrel kiegészített rádióként pedig mostantól a Discover Media áll rendelkezésre, amelynek szériatartozéka a Guide & Inform, a Volkswagen online szolgáltatási csomagja.
A Composition Media és a Discover Media opcióként az App Connect funkcióval is rendelhető. Ezzel a Volkswagen lehetővé teszi a Google és az Apple áruházakból letölthető számos okostelefonos alkalmazás integrálását és használatát. Ezenkívül a Media Control is elérhető. Az információs és szórakoztató rendszernek ezzel az alkalmazás alapú kibővítésével a fontosabb funkciók egy táblagépről is könnyedén vezérelhetők, akár a hátsó üléssorból is (például adatok beírása a navigációs rendszerbe, rádióadó kiválasztása, és a többi.)





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


