Legördült az FCA Poland üzemének gyártósoráról az 1 500 000-es alvázszámú Fiat 500. A jubileumi modell egy Gelato fehér Pop felszereltségű 1,2 literes benzinmotoros változat, amely francia vásárlóhoz kerül.
A világ több mint 100 országában, Lengyelországtól Olaszországig, Brazíliától Dél-Afrikáig, Japántól az Egyesült Államokig forgalmazott Fiat 500 bevezetése után 8 évvel és 4 hónappal történelmi fordulóponthoz érkezett.
A Fiat globális autója, amelynek 75 százalékát Olaszországon kívül adják el, egy valódi olasz innováció, amely mind közönséget, mind a nemzetközi szakembereket egyaránt lenyűgözte. Erről tanúskodik a világszerte elért több mint negyven rangos kitüntetése, beleértve a nagy presztízsű „2008. Év Autója” díjat is. A Fiat 500 nevéhez fűződik számos kategóriarekord is: az első városi modell, amely alapfelszerelésként hét légzsákot kínált, az első, amelynek minden kivitelébe a legújabb generációs ESP-t szerelték be, valamint az első olyan FCA típus, amely a kéthengeres TwinAir motorcsaláddal lépett piacra.
Júliusban az 500-as legújabb változata vette át a stafétabotot, amellyel a Fiat egyszerre kíván hű maradni történelmi gyökreihez és megfelelni az új piaci kihívásoknak. A Fiat formatervezési központja, a Centro Stile által tervezett autó frissebb külső és belső kialakítása összetéveszthetetlenül 500-as, ám az eddigieknél is vonzóbb. Az autó méretei nem változtak, ám technológiai tartalma, motorkínálata és testre szabási lehetőségei gazdagabbak lettek; az ikonikus kisautó számára ez az egyetlen evolúciós út, amely még tovább tökéletesíti eddig is mesteri jellemzőit.
A modell globális sikerének kulcsa, hogy a Fiat képes volt többször is újraértelmezni az ikonikus modellt, az 500 Abarth-tól (2008) kezdve az új 500-asig (2015. július) és nem félt feltérképezni ismeretlen területeket. Ezáltal jött létre az innovatív, széles kínálatot felvonultató 500-as modellcsalád – az 500L (2012), az 500L Trekking, 500L Living (2013), valamint az 500X (2014) -amelyek a legkülönfélébb feladatokat és szerepeket töltik be, ugyanakkor összeköti őket egy közös jellemzőjük: mindannyijuk ihletadója az ikonikus 500-as.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


