Igen, a Wellhello klipben tényleg felrobbant egy X-Trail, de ennek az autónak a sorsa sajnos el volt rendelve. Minden Nissan modell fejlesztése során a különböző fázisokban előszériás modellek készülnek, hogy a fejlesztések tesztelését valós körülmények között el tudják végezni a mérnökök. Ezek a tesztek elengedhetetlenek, hogy a magas minőséget és újonnan kifejlesztett biztonsági funkciókat éles működésben is megvizsgálják.
Andróczi Balázs Totalcar újságírója a cikkjében tökéletesen össze szedte az előszériás autókról fontos tudnivalókat: Az autók fejlesztése és a gyártás előkészítése során ezerszámra készülnek olyan előszériás autók, amelyek valamilyen szempontból nem egyeznek meg a végleges, típusengedéllyel rendelkező változattal. Sokszor csak apró, könnyen korrigálható eltérésekről van szó – például valamelyik szoftver verziója nem a legfrissebb –, de lehetnek fontosabb eltérések, más, nem végleges alkatrészek is. Az ilyen járműveket sok esetben oktatási vagy demonstrációs célra használják; a legtöbb esetben pedig rövid pályafutásuk végén bezúzzák, de értékesíteni nem szokták. Már csak azért sem, mert ehhez egyedi engedélyezésre, ahhoz pedig az autó értékét meghaladó és hosszadalmas vizsgálatokra volna szükség.
A Wellhello klipben használt autó is egy ilyen előszériás modell volt és a mérnökök által készített jelentés alapján egyenes útja vezetett volna a zúzdába, más felhasználási mód nem jöhetett szóba. Innen jött az ötlet, hogyha mindenképpen véget ér az autó pályafutása, akkor az elkerülhetetlen bezúzás előtt válasszunk inkább egy olyan módszert, ami nem a megszokott mód.
Így történt, hogy a fiúkkal folytatott rövid beszélgetés után azonnal főszerepet is kapott az autó a Wellhello új nyári slágerének videójában.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)


![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


