Igen, a Wellhello klipben tényleg felrobbant egy X-Trail, de ennek az autónak a sorsa sajnos el volt rendelve. Minden Nissan modell fejlesztése során a különböző fázisokban előszériás modellek készülnek, hogy a fejlesztések tesztelését valós körülmények között el tudják végezni a mérnökök. Ezek a tesztek elengedhetetlenek, hogy a magas minőséget és újonnan kifejlesztett biztonsági funkciókat éles működésben is megvizsgálják.
Andróczi Balázs Totalcar újságírója a cikkjében tökéletesen össze szedte az előszériás autókról fontos tudnivalókat: Az autók fejlesztése és a gyártás előkészítése során ezerszámra készülnek olyan előszériás autók, amelyek valamilyen szempontból nem egyeznek meg a végleges, típusengedéllyel rendelkező változattal. Sokszor csak apró, könnyen korrigálható eltérésekről van szó – például valamelyik szoftver verziója nem a legfrissebb –, de lehetnek fontosabb eltérések, más, nem végleges alkatrészek is. Az ilyen járműveket sok esetben oktatási vagy demonstrációs célra használják; a legtöbb esetben pedig rövid pályafutásuk végén bezúzzák, de értékesíteni nem szokták. Már csak azért sem, mert ehhez egyedi engedélyezésre, ahhoz pedig az autó értékét meghaladó és hosszadalmas vizsgálatokra volna szükség.
A Wellhello klipben használt autó is egy ilyen előszériás modell volt és a mérnökök által készített jelentés alapján egyenes útja vezetett volna a zúzdába, más felhasználási mód nem jöhetett szóba. Innen jött az ötlet, hogyha mindenképpen véget ér az autó pályafutása, akkor az elkerülhetetlen bezúzás előtt válasszunk inkább egy olyan módszert, ami nem a megszokott mód.
Így történt, hogy a fiúkkal folytatott rövid beszélgetés után azonnal főszerepet is kapott az autó a Wellhello új nyári slágerének videójában.




![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
![[TESZT] Citroën C3 1.2 Turbo 100 MAX – francia kényelem, remek ár-érték aránnyal](https://www.autoaddikt.hu/kepek/citroen-c3-1-2-turbo-100-you-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Mustang Fastback Dark Horse 5.0 V8 – klasszikusan markáns és nyers izomerő](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-mustang-dark.horse-5-0-v8-fastback-2024-teszt-autoaddikt-25-180x135.jpg)
![[TESZT] Lexus NX 350h – pontosan ilyen a prémium középkategória](https://www.autoaddikt.hu/kepek/lexus-nx-350h-teszt-autoaddikt-26-180x135.jpg)
![TESZT] Kia Sportage 1.6 GDI PHEV Platinum – amikor remek megjelenéshez remek gyakorlati használati jellemzők társulnak](https://www.autoaddikt.hu/kepek/kia-sportage-1-6-gdi-phev-platinum-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)





























![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-300x194.jpg)




![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)
![[TESZT] Citroën C3 1.2 Turbo 100 MAX – francia kényelem, remek ár-érték aránnyal](https://www.autoaddikt.hu/kepek/citroen-c3-1-2-turbo-100-you-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Mustang Fastback Dark Horse 5.0 V8 – klasszikusan markáns és nyers izomerő](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-mustang-dark.horse-5-0-v8-fastback-2024-teszt-autoaddikt-25-100x75.jpg)
![[TESZT] Lexus NX 350h – pontosan ilyen a prémium középkategória](https://www.autoaddikt.hu/kepek/lexus-nx-350h-teszt-autoaddikt-26-100x75.jpg)
![TESZT] Kia Sportage 1.6 GDI PHEV Platinum – amikor remek megjelenéshez remek gyakorlati használati jellemzők társulnak](https://www.autoaddikt.hu/kepek/kia-sportage-1-6-gdi-phev-platinum-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)

![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-300x160.jpg)