A Goodyear bemutatta díjnyertes Vector 4Seasons abroncsának harmadik generációját. A négyévszakos kategória az abroncsgyártás egyik leggyorsabban fejlődő szegmense. A négyévszakos abroncsok vásárlói 3 szempontot mérlegelnek: ezek az időjárási viszonyoktól független biztonság, a kiváló fékezés és tapadás nedves utakon, valamint a kiváló fékezés biztosítása száraz útfelületeken. A Vector 4Seasons Gen-3 a Goodyear díjnyertes négyévszakos abroncscsaládjának legújabb tagja elődjénél jobb teljesítményt nyújt havas, nedves és száraz utakon egyaránt.
„Tervezőink és mérnökeink azt a feladatot kapták, hogy fejlesszék tovább azt a négyévszakos Vector 4Seasons Gen-2 abroncsot, amely minden más márkánál több díjat tudhat magáénak” – mondta Mike Rytokoski, a Goodyear Europe alelnöke és marketingvezetője.
- A Goodyear Snow Grip technológiájának köszönhetően a Vector 4Seasons Gen-3 jobb tapadást, ezáltal havas utakon jobb kezelhetőséget biztosít. Az abroncs futófelületének középső részén található nagy mennyiségű lamella jobb kapaszkodásról gondoskodik hóban, az abroncs előző generációjához képest 5%-kal[2] javítja a kezelhetőséget havas utakon.
- A Goodyear Dry Handling technológiája révén az abroncs futófelületének felszínén és vállrészén található erős blokkok csökkentik az abroncs deformációját a nagy terhelés mellett végzett manőverek során. Ezáltal 5%-kal javul a fékezés száraz útfelületen az abroncs előző generációjához képest.
- A Goodyear Aqua Control technológiájának köszönhetően – amely mély és széles mintaárkokat alkalmaz a víz elvezetésének elősegítésére – a Vector 4Seasons Gen-3 rendelkezik elődje vízen felúszással szemben nyújtott lenyűgöző mértékű ellenállásával is.
Az új Vector 4Seasons Gen-3 abroncsot hivatalosan 2020 áprilisában mutatták be, és az év folyamán 65 új cikkszámot vezetnek be fokozatosan, melyeket 2021-ben és 2022-ben továbbiak követnek. Az abroncsot olyan autókra szerelik majd fel, mint a Peugeot 2008/3008/5008, a DS3 Crossback és a DS7 Crossback, de még idén további márkákon is megjelenik első szerelésű abroncsként.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


