Megnyitotta kapuit a 2019-es Milanói Design Hét, így már a nagyközönség is megtekintheti a Honda különleges kiállítását.
A legendás japán márka először képviselteti magát a világ legnagyobb dizájnexpóján, de máris felhívta magára a figyelmet, ugyanis a Honda e Prototype egyenesen világpremierjéről, a 2019-es Genfi Autószalonról érkezett a „Honda experience – Casa Connessa Tortona”-ba.
Honda experience – Casa Connessa Tortona
A Honda nyújtotta egyedülálló élményt a milánói Tortona-dizájnkerületben található high-end divatházban, az „Alysi – The Garden House”-ban élhetik át a látogatók. Ide belépve átható vizuális és hangélmény köszönti őket, ami a nyüzsgő város és a nyugodt környezet közötti különbséget hivatott érzékeltetni. A bejáraton átsétálva egyből az üvegtetővel fedett központi helyiségben találják magukat, hiszen itt fogadja a látogatókat a – természetes fénnyel megvilágított – Honda e Prototype. Mellette egy természetes anyagokból összeállított építészeti jellegű fa –– szobra kapott helyet, ami nem egyebet jelképez, mint a külső környezet és a belső élet közötti egyenletes átmenetet, akárcsak az ihletet adó Honda e Prototype formanyelve.
Együttműködés a bútorzat és a fotókiállítás kapcsán
A Honda felkért egy neves, olasz fotográfusok alkotta csapatot, hogy készítsenek képeket, melyeket a Honda e Prototype formanyelve inspirál. A társaságot Sara Mautone vezette, munkáikat pedig projektorok segítségével mutatják be a nagyközönségnek.
Ezt a különleges környezetet toldották meg egy speciális diorámával, ami azt a „zökkenőmentes életstílust” hivatott a szemlélők elé tárni, amit a Honda e Prototype beltere is képvisel. Jelentős szerep hárult az olasz Danord bútortervező- és gyártó cégre is, hiszen a Francesca Gatti alapította, modenai vállalat szakemberei álmodták meg a középkori, skandináv elemeket és modern stílusjegyeket egyaránt felvonultató berendezést.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


