Az eredeti terveknek megfelelőn bővíti kínai kutatási és feljesztési központját a Toyota: ennek része a laboratóriumi terület növelése, új laboratórium építése, egy akkumulátor-tesztelő és vizsgáló épület építése, valamint a meglevő tesztpálya korszerűsítése. Az ütemterv szerint ezek használatbavételére 2018 második felétől kerül sor.
A Toyota kínai kutatási központját (TMEC) 2010-ben alapították, összhangban a Toyota azon céljával, hogy a kínai piacra szánt autókat Kínában készítsék. Ennek megfelelően, TMEC-t azzal a szándékkal hozták létre, hogy hangsúlyt fektessenek a márkajelenlét és a szervezetfejlesztés erősítésére az országon belül. Azóta a TMEC folyamatosan dolgozik az olyan autók népszerűsítésén és terjesztésén, amiket helyben készült hibrid rendszerekkel gyártanak a kínai piacra. 2012-ben létrehozták a Toyota Motor (Changshu) Auto Parts Co., Ltd.-t, ami helyben gyártja a hibrid autók egyik legfontosabb részegységét, az erőátviteli egységet. Ezt követte a Sinogy Toyota Automotive Energy System Co., Ltd. (STAES) megalapítása, ami a hibrid rendszerek akkumulátorait készíti 2013-óta. Mindent egybevéve, ezek a beruházások vezettek 2015. októberéig, amikor bemutatták a kínai gyártású hibrid rendszerekkel szerelt Corolla Hybrid és Levin Hybrid modelleket.
A Toyota jól megkülönböztethető karakterisztikájú hibrid, tölthető hibrid, elektromos és hajtóanyag-cellás járművekkel fejleszti és népszerűsíti a környezettudatos autózás teljes vertikumát. A kínai kormányzat szintén támogatja az „Eco-autókat” az Energia Megtakarítási és az Új Autóipari Energiák Fejlesztési terv keretében. Ezzel párhuzamosan a Toyota tervezi a Corolla Levin Hybrid modellpalettán belül a tölthető hibrid változat bemutatását, összhangban azzal a törekvéssel, hogy jelentősen ösztönözzék a hibrid autók szélesebb körű használatát. Mindezeken kívül gőzerővel folynak a hidrogén üzemanyagcellás járművek bemutató tesztjének előkészületei Kínában, és előrehaladott állapotban van a teljesen elektromos hajtású autók kínai piaci bevezetésének vizsgálata is.
A piaci verseny erősödése és az autókra, motorokra vonatkozó egyre szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírások miatt a Toyota még hangsúlyosabban folytatja tevékenységét a valaha volt legjobb autó elkészítése érdekében, aminek része a TMEC K+F központjának bővítése, és technológiai fejlesztésének megerősítése.
„Erőfeszítéseinket a helyi K+F lehetőségeink hosszú távú megerősítésére fókuszáljuk. Reméljük, olyan sok helyi mérnököt képezhetünk, amennyit csak tudunk, és gőzerővel fejleszthetünk még több olyan autót, ami megfelel kínai ügyfeleink elvárásainak” – fogalmaz. Hiroji Onishi, a Kínai Régió ügyvezető elnöke.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


