Egy Lada 4×4 Classic lett az Érdi Rendőrkapitányság Törökbálinti Rendőrőrsének legújabb, a helyi vállalkozók és lakosság adományaiból vásárolt járőr kocsija, amelyet a LADA Sipos érdi márkakereskedésében vásároltak meg. Mivel a támogatási összeg összegyűjtése hosszabb időt vett igénybe, a vásárlást Törökbálint Önkormányzata hónapokkal ezelőtt előfinanszírozta.
A legendás terepjáró egyedüli használója Pallai Tamás körzeti megbízott, járőrkutya vezető – a belga juhász járőrkutya, Sophie gazdája. Tőle tudtuk meg, hogy több dolog is amellett szólt, hogy választásuk a Lada 4×4-re esett.
A legnyomósabb érv, hogy a terep, amelyen Pallai Tamás szolgálatot teljesít, olyan domborzati viszonyokkal rendelkezik, ami indokolttá tette egy kiváló tereptulajdonságokkal rendelkező, megbízható és időtálló terepjáró vásárlását. Tamás körzete bővelkedik hegyes-dombos területekben, akár 50-100 méteres szintkülönbséggel, kevés aszfaltúttal, vagy olyan utakkal, amelyeket személyautóval lehetetlen bejárni. Pedig neki körzeti megbízottként az a feladata, hogy a nehezen megközelíthető helyeken lakó állampolgárokhoz is eljusson. Ehhez kerestek olyan autót, ami terepadottságokban megfelel a kihívásnak.
A következő érv, ami a Lada 4×4 mellett szólt, hogy korábban volt már egy Nivája a rendőrőrsnek, ami tisztességesen állta a sarat és nagyon meg voltak vele elégedve. A harmadik, de semmiképpen sem kevésbé fontos indok az elérhető ár volt, ugyanis az adományozók pénzét felelősséggel szerették volna felhasználni. És persze fontos szempont volt az is, hogy a rendőrautónak alkalmasnak kellett lennie kutyaszállításra is, hisz Sophie hűséges társa a körzeti megbízott rendőrnek.
„Nagyon meg vagyok elégedve az autóval, jelentősen megkönnyíti a munkámat. A vásárlás után szükség volt egy kis finomhangolásra, de a motor és a futómű szépen teszi a dolgát. Bármerre megyek, mindenhol a csodájára járnak, látszik, hogy az emberek érzelmileg kötődnek a régi Nivához. Az autó terepképességeit napi szinten használjuk, és kijelenthetem: nem ismer akadályt. Többször volt már rá példa, hogy rossz időjárási körülmények között semmilyen más autó nem tudott bemenni az adott terepre csak az én LADA 4×4-em. Valóban rettenetes útviszonyok között is képes volt közlekedni. Szépen, kitartóan végigdolgozta magát a mély mocsaras, ragacsos, saras részeken, mindezt a négyévszakos gumival. Hamarosan felkerül rá a téli terepgumi, így télen sem lesz előtte akadály” – nyilatkozta Pallai Tamás. Majd így folytatta: „Bízunk benne Sophie-val, hogy hosszú időn át lesz a munkatársunk a LADA 4×4 Classic. Mivel én használom egyedül, mindent megteszek annak érdekében, hogy megkíméljem. Azt gondolom, hogy ezzel az adományozók jóindulatát és segítségét is megbecsülöm.”





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


