A 2016. évi New York-i Autószalonon a vadonatúj Lexus LC 500 és hybrid fivére, az LC 500h tizenkilenc további Lexus modell társaságában tekinthető meg. Az esemény március 25-től április 3-ig zajlik a manhattani Jacob K. Javits konferencia központban.

A vadonatúj LC luxuskupét januárban, a Detroiti Autószalonon már bemutatták, míg az LC 500 Hybrid márciusban, a Genfi Autószalonon tartotta világpremierjét.
A New York-i Autószalonon lép először észak-amerikai közönség elé az LC 500h, illetve itt látható első ízben egymás mellett a két testvérmodell.
Az LC formaterve, teljesítménye és mesteri kidolgozása alapján egyértelműen a Lexus zászlóshajó-kupéja. A 2012-es, emlékezetes LF-LC tanulmányautó által ihletet LC fordulópontot jelent a Lexus fejlesztési folyamataiban és formai irányában egyaránt, és egy merőben új korszakot nyit a Lexus márka életében. A modell kiemelkedő megjelenése – aerodinamikus formája, érzéki ívei, széles, impozáns kiállása – kivétel nélkül minden fórumon elismerésben részesült. A kupé a közelmúltban elnyerte az EyesOn Design „legjobb sorozatgyártású autó”, illetve legszebb belső formaterv díjait.
Az LC 500 – a luxusautók szegmensében elsőként – új fejlesztésű, tízfokozatú automata sebesség-váltót kapott. A beltér kialakítása egyszerre vezetőközpontú és elegáns; a vezető csípőpontját úgy alakították ki, hogy a lehető legközelebb essen a jármű tömegközéppontjához. A sportos kupé szintén elsőként kapta meg a Lexus vadonatúj, prémium hátsókerék-hajtású padlólemezét, amely fokozott menetdinamikai képességeket ígér. Ezek a műszaki alapok a jövőben mértékadó mintaként szolgálnak majd a vállalat soron következő orrmotoros, hátsókerék-hajtású típusai számára.
Az LC 500 Hybrid lélegzetelállító teljesítményt és még takarékosabb üzemet kínál, köszönhetően a kifejezetten nagyteljesítményű járművekhez kifejlesztett, új generációs hybrid hajtásláncnak: a világelső Multi Stage Hybrid rendszernek. A rendszer használatával a motorfordulatszám változása szorosan követi a gázpedál állását; miközben optimális egyensúlyt teremt a teljesítmény és az üzemanyag-fogyasztás között. Ez továbbá az első olyan Lexus full hybrid hajtáslánc, amelynél a vezető kézzel kezdeményezhet sebességváltást: ‘M’ üzemmódban a vezető közvetlen, dinamikus váltásokkal biztosíthatja a Lexus hybrid típusainál eddig nem tapasztalt, maximálisan sportos és magával ragadó vezetési élményt.

Az LC luxuskupék mellett a New York-i szalonon látható a 2016-os GS F, a Lexus egyszerre elegáns és agresszív szedánja, amely a Lexus teljesítmény-centrikus F-márkájának lényegét testesíti meg. A GS F szedánt ötliteres, 467 lóerős, V8-as szívómotor hajtja, a modell merész orrkialakítását a motorsportból merített, funkcionális légbevezető nyílások teszik harciassá, míg a típus vezethetőségét a világ legtechnikásabb versenypályáin tökéletesítették. A GS F szerpentineken izgalmas, élvezetes autóként viselkedik, ugyanakkor eddig elképzelhetetlen kényelmet és eleganciát biztosít utasai számára.
Szintén megjelenik az Autószalonon a 2016-os Lexus RX, amelyet ez alkalomra ragyogó, színpompás öltözetbe bújtatott Jeremy Scott, az elismert formatervező, aki a közelmúltban bejelentette, hogy az őszi New York-i Divathét alkalmából együttműködésre lép a Lexus márkával.
Eredeti, 1998-as bemutatkozása óta az RX rendkívüli népszerűségnek örvend mindazok körében, akik a sportos szabadidőjárművek sokoldalúságát a luxuslimuzinok menetkomfortjával szeretnék párosítani. A finoman kidolgozott karosszériát és a modern kialakítású belteret felvonultató, forradalmian újszerű RX bebizonyítja, hogy a kifinomultság kifejezetten előnyös.
Ugyanitt debütál továbbá a Lexus GS F és RC F „360 fokos virtuális valóság élménye”, amelynek köszönhetően a kiállítás látogatói úgy ismerkedhetnek meg a sportos autókkal, mintha versenypályán vezetnék azokat.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)

































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


