A japán kézműves hagyományok előszeretettel nyúlnak kritikus tisztelettel a természethez: ápolják, ugyanakkor tökéletesítik is annak jellemzőit. Kiváló példája ennek a Lexus legújabb belpiacos limitált kiadása.
Miután felső kategóriás kupéjából az LC-ből a repülés élményét ígérő – és ígéretét speciális aerodinamikai részleteinek köszönhetően részben meg is valósító – különkiadást készített, a Lexus belépő sportmodelljét is különleges kezelésnek vetette alá. A Lexus RC Emotional Ash a nevében is jelzett kőrisfa-betéteknek köszönheti egyedi hangulatát.
Az Emotional Ash kiadás sok szempontból az Észak-Amerikában már bemutatott Black Line kivitel japán belpiacos változata. Orsó alakú hűtőmaszkja, külső tükrei és kipufogóvégződése ugyanúgy magas fényű fekete kidolgozást kapott; 19 colos keréktárcsái és ezüst öltésekkel varrott sportülései (szintén mind feketék) ugyanúgy az F Sport modellváltozattól származnak.
A fényszórók a márka legújabb technikai dizájnjához igazodva háromlencsés optikát alkalmaznak: az RC formavilágának kortalanságát jelzi, hogy a modern megoldás tökéletesen illeszkedik a márka egykori stílusteremtő típusának vonalaihoz.
A lényeget a végére hagytuk: az ablakemelő gombok panelje, a műszerfal díszítőbetétei és a kormánykerék felső íve nyitott pórusú kőrisfából készültek. Az erőteljes erezetű faanyagokra jellemző, különleges textúrát speciális „Honjo” ezüst festékanyaggal teszik még kontrasztosabbá: ez megvilágítva szinte felragyog, még kontrasztosabbá téve az egyedi, természetes felületet.
A Lexus a hátsókerék-hajtású RC minden létező kivitelét hajlandó Emotional Ash „kezelésben részesíteni”. A sportos alapverzió a 2.0 literes 8AR-FTS turbómotorral szerelt RC 300; a gran turismót keresők igényeit a 3.5 V6 2GR-FKS szívómotoros RC 350 elégíti ki a legjobban, míg a kifinomult, fenntartható autózást kedvelő ügyfelek az európai RC-eladások közel 94 százalékát kitevő RC 300h (2.5 literes, soros négyhengeres 2AR-FSE motorra épülő hibrid hajtáslánc) típusban találják meg a számításukat.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


