A Jaguar először engedte szabadon London utcáin első elektromos járművét, a Jaguar I-PACE modellt.
A nevezetes londoni Olympic Park útjain mutatta meg magát először a Jaguar első elektromos járművének, a Jaguar I-PACE-nek az előfutára. A sorozatgyártású modell premierjére még az idén sor kerül, forgalomba 2018 második felében kerülhet.
„Az I-PACE Concept fantasztikus visszajelzéseket kapott. Az I-PACE Concept újraírja a szabálykönyveket: esztétikuma a szupersportkocsikat idézi, menetteljesítményei egy sportautónak is becsületére válnának, helykínálata pedig a szabadidőjárművekével vetekszik – mindezt egy elektromos meghajtású csomagban. Megleptük az embereket; első elektromos járművünk lelkes fogadtatása minden személyes várakozásomat felülmúlta” – fogalmazott Ian Callum, a Jaguar formatervezési igazgatója, majd hozzátette: „A formatervező csapat számára nagyon fontos, hogy a közutakon vezethetjük a tanulmányt. Különleges érzés a való világban látni az autót. A forgalomban, más autók mellett érvényesül igazán az I-PACE drámai sziluettje, karosszériájának erőteljes arányai. Az I-PACE Concept az elektromos autók formatervezésének új generációját testesíti meg. Számomra ez testesíti meg az automobilitás jövőjét.”
Az I-PACE kb. 4 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 96 km/óra sebességre, hatótávolsága a 90 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátornak köszönhetően meghaladja az 500 kilométert (NEDC ciklus szerint). Az autó gyorsan és egyszerűen tölthető; 50 kW-os egyenáramú töltővel mindössze 90 perc alatt elérhető a 80 százalékos töltöttség.
Az első és hátsó tengelyt hajtó kompakt, kistömegű villanymotorok együttesen 400 lóerő teljesítményre és 700 Nm forgatónyomatékra képesek, valódi négyévszakos összkerékhajtást biztosítanak. Az I-PACE dinamizmusával, rugózási kényelmével és kifinomultságával kiemelkedik az elektromos járművek mezőnyéből; hamisítatlan Jaguar, amely valódi vezetési élményt kínál.
Ha szeretne az elsők között hozzájutni a modellhez, látogasson el a www.jaguar.hu oldalra, és kattintson a „Szeretnék egyet” („I want one”) gombra.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


