AutóAddikt Magazin Már 90 ezren rendelték meg a Citroën C3 Aircross-t

Már 90 ezren rendelték meg a Citroën C3 Aircross-t

A közelmúltban bemutatott C3 Aircross igazi egyéniség a kis SUV-ok szegmensében. Személyre szabhatósága és a Citroën Advanced Comfort program által garantált magas szintű kényelme az ügyfelek számára is meggyőzőnek bizonyult.

A piac legtágasabb és legjobban variálható utasterű kompakt SUV modellje 9 hónappal ezelőtti bevezetése óta kulcsfontosságú piaci szereplővé vált és már 90 000 európai vásárlót hódított meg.

C3 AIRCROSS SUV: KULCSFONTOSSÁGÚ PIACI SZEREPLŐ

A 2017 végén bemutatott új C3 Aircross SUV kevesebb, mint 9 hónap alatt bizonyította létjogosultságát a kompakt SUV-ok szegmensében. Egyedi és személyre szabható megjelenésének, referenciaméretű belső terének, vetélytárs nélküli modularitásának,12 vezetéstámogató rendszerének és fejlett csatlakozási lehetőségeinek köszönhetően a Citroën C3 Aircross elsősorban a vásárlók érzelmeire hat. A Citroën Advanced Comfort® program alapelveit tükröző C3 Aircross SUV tökéletesen megfelel a jelenkor elvárásainak: utastere hívogató kényelmű, városban és hosszabb utakon egyaránt elemében van. Hill Assist Descent funkcióval is ellátott Grip Control® tapadásoptimalizáló rendszerének köszönhetően egy kis kalandozástól sem riad vissza.

A piac fontos szereplőjévé vált SUV immár közel 90 000 európai vásárlót hóditott meg, ebből a mennyiségből mintegy 35 000 megrendelést Franciaországan regisztráltak. Az ügyfelek értékelik a C3 Aircross SUV sajátos felépítését, friss és optimista dizájnját, valamint személyre szabhatóságát, amelynek segítségével mindenki a saját egyéniségéhez szabhatja autója megjelenését. Az új C3 Aircross SUV vásárlóinak 30%-a a karosszériától eltérő színű tetővel, 25%-a Color Pack-kel rendelte meg autóját. Sokoldalúságának köszönhetően a C3 Aircross SUV egyaránt népszerű a fiatal családok és az idősebbek körében is.

Szóljon hozzá!