A Nissan Intelligent Mobility összefoglalja a vállalatnak az autóhasználattal, az alkalmazott hajtásrendszerekkel, valamint az autók társadalmi integrációjával kapcsolatos fejlesztési terveit. Egy olyan cikksorozatot indítunk, amelyből megismerhetik olvasóink, mit tett a Nissan eddig ezen jövőkép megvalósítása érdekében.
Először az elektromos mobilitással kapcsolatos történelmével ismerkedhet meg a vállalatnak. Megmutatjuk, hogy a világ felvillanyozásával kapcsolatos elképzelései régebbiek, mint azt gondolná valamint, hogy hogyan játszik már 70 éve vezető szerepet az elektromos mobilitás terén a Nissan.
Az elektromosság a világ legfontosabb hajtóereje, az elmúlt 200 évben az elektromosság átformálta környezetünket és drasztikusan javította életminőségünket is.
A Nissan több mint 70 évvel ezelőtt készítette el első elektromos járművét. Az 1940-es években a háború utáni Japánban mindennapos volt a küzdelem az üzemanyag fejadagok által okozott gazdasági következmények, és a közösség mobilitására gyakorolt nyomás miatt.
Azonban az országnak volt egy korlátlanul rendelkezésre álló energiaforrása – a hidroelektromosság. Ez a hatalmas kihasználatlan energiaforrás adta az ötletet a Nissannak, hogy gondoskodjon az ország mobilitásáról, és 1947-ben bemutatta első elektromos járművét a Tamát. Azóta is a Nissan gyártja a világ legfejlettebb elektromos járműveit.
Szeptember 6-án pedig bemutatkozik az új #Nissan #LEAF, a legfrissebb hírekért kövesse az #ElectrifyTheWorld-t.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


