A Mazda a 85. Genfi Autószalonon mutatja be modelloffenzívájának részleteit. A japán gyártó standjának középpontjába a Mazda CX-3-at helyezi – mely 6 hónapon belül az 5. új modell – a két újdonság, az új generációs Mazda2 és MX-5-t, illetve a 2015-ös Mazda6 és CX-5 frissítés mellett.
A Mazda CX-3 európai premierjét fogja ünnepelni Genfben. A márka első kisméretű szabadidő-autója elsőkerék- és összkerékhajtással is elérhető lesz. Letisztult KODO vonalai figyelemfelkeltőek, SKYACTIV technológiájának köszönhetően pedig ötvözi a lendületes teljesítményt és az alacsony fogyasztást. Ezzel a kombinációval kész arra, hogy a rohamosan növekvő SUV-kategóriában sikereket érjen el, mikor Európában a nyár elején piacra lép.
A Mazda MX-5 régen várt negyedik generációja mindenki számára tartogat valamit. Az autót tavaly szeptemberben leplezték le három különböző helyszínen egyszerre. Az új MX-5 formaterve és SKYACTIV motorjai megdobogtatják a szívet – a grammstratégiának megfelelő, könnyű építésével visszatér a 25 évvel ezelőtti gyökereihez. A magyar piacra kora ősszel érkezik.
Az új Mazda2 új mércét állított a kisautók kategóriájában. A szegmensben szokatlan vezetést segítő eszközökkel (head-up display, hátsó keresztirányú forgalomfigyelő, stb.) szerelték fel, s sikeres kezdését mi sem bizonyítja jobban, minthogy már több díjjal is büszkélkedhet, köztük a 2014-15-ös japán Év Autója elismeréssel, vagy az európai Arany Kormánykerékkel.
A 2015-ös Mazda6 és CX-5 modellek frissítése kerekíti le a genfi megjelenést. Az enyhén áttervezett orr részek és a teljesen új belső tér mellett kiemelkedő újdonság az adaptív LED-es fényszóró, és az aktív biztonsági rendszerek továbbfejlesztett változatai. A 2015-ös Mazda6 már összkerékhajtással és head-up display-jel is elérhető, illetve a 2015-ös CX-5 modellválasztékába bekerült a 2.5 literes SKYACTIV benzinmotoros változat.
Mind az öt modellben elérhetővé vált az MZD Connect, a Mazda biztonságos, és egyszerűen használható intelligens kapcsolódási rendszere, valamint a korszerű i-ACTIVSENSE (a vezetést segítő rendszerek összessége).





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


