Időszerűvé vált a teljeskörű futómű beállítás projektautónkon, a ’97-es Mercedes-Benz S420 W140-en. Több okból kifolyólag is fontos volt ez – a procedúrát partnerünk, a Zöld Autószerviz, illetve az Autóth Bt. vezényelte le.
Mint ahogyan arról már korábbi cikkünkben is beszámoltunk, az S420 W140 esedékes műszaki vizsgája előtt a Zöld Autószervizben megejtettük az első futómű kormányösszekötő szettjének, valamint a kormány lengéscsillapítójának cseréjét. Mindezt azért, mert a vezetőoldali összekötő gömbfeje erős mértékben megkopott, ebből adódóan “lógott”, így mindenképp meg kellett lépnünk a cserét.





Ugyanakkor ez azt jelentette, hogy szükség lesz egy instant futómű állításra is, hiszen a kormányösszekötők cseréjénél csak szemmértékre lehetett a beállításokat eszközölni. Így Szerdai Gábor, a Zöld Autószerviz tulajdonosa átirányított Tóth Tamáshoz, az Autóth Bt-hez, hogy a szükséges beállításokat el lehessen végezni.
Remek hangulatú műhelybe érkeztünk a W140-essel, Tamás fogadott minket, és máris felkerült az autó az emelőre, majd a kerekekre is applikálták a szenzorokat. Mivel kétemberes volt a munka, ezért a szerviz kollégája is segédkezett. Ez főként akkor volt fontos, és elengedhetetlen, amikor a kormányállást kellett visszahozni közép-pozícióba.
Végül a kormányösszekötők állító anyáinak finomhangolásával elkészült a végeredmény, az első, illetve hátsó futóművet is beleértve. Az S420 W140 úttartása, egyenesfutása kitűnő lett, nincs félrehúzás sem jobbra, sem balra, valamint a kormánypozíció is mértani pontossággal középállásba került.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)




































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


