AutóAddikt Magazin Toyota i-Road: cél az üzleti felhasználók igénye

Toyota i-Road: cél az üzleti felhasználók igénye

2016. szeptember 17-én kezdődött, 2017 márciusa végéig tart: a Toyota megrendezi az Open Road Project második fordulóját.

toyota-i-road-project-autoaddikt

Mindezt elsősorban Tokióban, méghozzá vállalatok és a nagyközönség bevonásával, hogy teljes egészében feltárja az i-Road nevű ultrakompakt elektromos tanulmányautóban rejlő lehetőségeket.

Az Open Road Project keretében egy adott időszakon át általános felhasználók fogják tesztpilótaként vezetni az i-Road járműveket, hogy a Toyota felmérhesse mobilitási igényeiket. A vállalat azt tervezi, hogy a legkülönfélébb technológiákkal rendelkező partnervállalatokkal közösen az i-Road használatához kapcsolódó szolgáltatásokat alakít ki, majd kiértékeli, hogy ezek milyen szinten elégítették ki a felhasználók valós, mindennapi igényeit. A projekt második fordulójában az i-Road piacképességének felmérésére a Toyota üzleti felhasználók számára is kölcsönadja a járművet. Ezáltal egyszerre tesztelhetők e felhasználók elvárásai, valamint az ultrakompakt elektromos jármű megítélése a piacon – többek közt abból a szempontból, hogy az autómegosztó szolgáltatásokban hogyan és milyen célra használhatók ezek a járművek.

Emellett – akárcsak az első fordulóban – a tesztidőszakban a Toyota fokozatosan növeli majd a kapcsolódó szolgáltatások számát, például egyre több exkluzív parkolóhelyet épít ki (amelyek közül néhány töltési lehetőséget is nyújt), és igyekszik több új szolgáltatást kialakítani, megvizsgálva azok hasznosságát. A projekt előrehaladtával a vállalat egy kifejezetten erre a célra létrehozott honlapon (http://openroad-project.com/) időről időre publikálja az eredményeket.

A nemrégiben lezárult első fordulóban 96 tesztpilóta szerepelt, akiket mintegy 3600 jelentkező közül választottak ki.

Összegző értékelésükben ilyen gondolatok szerepeltek: “Az i-Road nagyon kényelmes, mert egészen apró helyeken is lehet vele parkolni,” vagy “Egyre hosszabb utakat vállalok, hiszen az i-Road segítségével bárhová könnyedén eljuthatok.”

A felhasználói tesztek révén a Toyota az szeretné tanulmányozni, mi a legjobb módszer az i-Road előnyeihez kapcsolódó termékek és szolgáltatások fejlesztésére, új, izgalmas lehetőségekkel gazdagítva az emberek mobilitását.

HIRDETÉS
Előző cikkTovább tökéletesedett az Audi Q3
Következő cikkAz új Lexus RX kimondottan felhasználóbarát