Az apró Toyota S-FR kupé a Tokiói Autókiállításon mutatkozott be 2015 októberében, míg a Setsuna idén Kreativitás Nagydíjat nyert a Nemzetközi Automobil Fesztiválon. Mindkét tanulmány most látható először Franciaországban, ahol június végéig csodálhatja meg őket a nagyközönség.
Miután Kreativitás Nagydíjat nyert a Nemzetközi Automobil Fesztiválon, a Toyota tanulmányautója Setsuna most látható első alkalommal a párizsi Champs-Élysées-n működő Le Rendez-Vous Toyota központban. A Milánói Dizájn Héten 2016 áprilisában bemutatott formai tanulmány majdnem teljes egészében fából készült. A különleges jármű – akárcsak az S-FR tanulmányautó – vitathatatlanul az egyik legérdekesebb látnivaló a június végéig nyitva tartó ‘INNOVÁCIÓ’ kiállításon.
Az orrmotoros és hátsókerékhajtású S-FR sportkocsi-tanulmány élénksárgára fényezett karosszériája szinte mágnesként vonzza a Le Rendez-Vous Toyota látogatóinak tekintetét. A Tokiói Autókiállításon 2015 októberében leleplezett jármű a kisméretű, megfizethető, egyszerű felépítésű, fürge és izgalmas Toyota sportkupék hagyományait viszi tovább. Az S-FR most látható első ízben Európában.
A Setsuna és az S-FR a párizsi Le Rendez-Vous Toyota központban áll reflektorfénybe, mellettük pedig ott látható az új Prius Plug-In Hybrid, a kompakt méretű, elektromos hajtású i-ROAD és COMS, a hibrid hajtást bemutató, elmetszett karosszériájú Auris Touring Sports, valamint a Toyota Mirai, amelynek forradalmian új üzemanyagcellás hajtása több mint 500 kilométeres hatótávolságot kínál, miközben az autó egyetlen emissziója a víz.
A központ második emeletét a Franciaországban gyártott Yaris uralja. Az első három modellgeneráció mellett immár a Genfi Autószalonon bemutatott 2017-es változat két új kivitele, a gazdag felszereltségű Chic és Collection verziók is láthatók. A látogatók fotókon és filmeken keresztül ismerhetik meg a Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) Valenciennes üzemét, ahol a Yaris készül, és megcsodálhatják a Yaris WRC versenygépet is, amellyel a Toyota visszatért a Rally Világbajnokságra, méghozzá nem is akárhogyan, hanem második helyezést szerezve Monte-Carlóban, és parádés futamgyőzelemmel Svédországban.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


