AutóAddikt Hírek Új kiskereskedelmi koncepciót vezet be a Nissan világszerte

Új kiskereskedelmi koncepciót vezet be a Nissan világszerte

Hogy megfeleljen az egyre sokszínűbbé váló elvárásoknak és életstílusoknak a Nissan Motor Co., Ltd egy új kiskereskedelemi koncepció bevezetésre készül világszerte, így egy globális szinten is konzisztens márkaélmény keretében fejlődhet az ügyfelek kiszolgálása.

A vállalat minden Nissan márkakereskedést arra bíztat, hogy vezessék be a Nissan Retail Environment, vagy NRE arculati elemeit. Az új koncepció célja, hogy a Nissan márkakereskedések minden tekintetben minőségi élményt nyújtsanak ügyfeleiknek, beleértve a létesítmények kialakítását, szolgáltatásfolyamatokat és a digitális környezetet is. Ez a változás immár 30 ország több mint 400 kereskedésében tetten érhető.

A Nissan célja, hogy a 2022-es pénzügyi év végére már 170 ország 9000 kereskedése vezesse be az NRE-t.