Michelisz Norbert rajt-cél győzelmet aratott a túraautó-világbajnokság (WTCC) Hungaroringen zajló versenyhétvégéjének vasárnapi második futamán.
A Zengő Motorsport Honda Civicjét vezető 30 éves pilóta a pole pozícióból startolva diadalmaskodott a mogyoródi pályán, ezzel az idei szezonban először nyert versenyt.
Michelisznek a WTCC-s pályafutása során ez volt a negyedik futamgyőzelme, 2012 után a második a Hungaroringen.
A rajtnál Michelisz jól jött el, megtartotta vezető pozícióját, mögötte Tom Coronel (Chevrolet) és Tom Chilton (Chevrolet) vívott nagy csatát a második helyért, így a magyar versenyző valamelyest el tudott lépni az élen. Az ötödik körre Michelisz már csaknem 4.5 másodperces előnnyel vezetett Coronel előtt, a különbség kettejük között folyamatosan nőtt. A több tízezer lelkes szurkoló által buzdított magyar pilóta a futam második szakaszában sem hibázott, magabiztosan győzött.
Az első futamon nyolcadikként záró Michelisz így 29 vb-pontot szerzett a Hungaroringen, ezzel az összetett pontversenyben 47 ponttal hatodik.
A WTCC idei szezonja két hét múlva a németországi Nürburgringen folytatódik.
WTCC, Hungaroring, 2. futam (14 kör, 61,334 km), végeredmény:
1. Michelisz Norbert (Honda Civic) 26:00.367 perc
2. Tom Coronel (holland, Chevrolet Cruze) 7.103 másodperc hátrány 3. Tom Chilton (brit, Chevrolet Cruze) 9.315 mp h.
1. futam (13 kör, 56,953 km), végeredmény:
1. José Maria López (argentin, Citroe:n C-Elysée) 24:11.868 perc
2. Yvan Muller (francia, Citroe:n C-Elysée) 3.958 másodperc hátrány 3. Hugo Valente (francia, Chevrolet Cruze) 10.290 mp h.
…8. Michelisz 15.548 mp h.
A vb-pontverseny állása 6 futam után (még 18 van hátra):
1. López 129 pont
2. Sebastian Loeb (francia, Citroe:n C-Elysée) 96
3. Muller 86
…6. Michelisz 47
Forrás: MTI, fotó: Marjai János (MTI)





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


