Nevezzük vészmegoldásnak: a rendelkezésünkre álló A2198170615 CLS500 csomagtér-feliratból kellett összerántanunk egy S500-at. Sikerrel jártunk.
Bontott nagyjából nincs. Ebay-en van, de aranyáron, akad AliExpressen is, az meg nyilván nem túl genuine. A Mercibolt kínált alternatív megoldást, mégpedig azt, hogy a méretazonos CLS500 feliratból rakjuk ki az S500-at.
Ehhez persze kellene sablon, ami horroráron volt kapható anno, mára nincs. Így marad a méretpontos elhelyező-ábra, na meg a szemmérték. Egyik sem árt.


Első körben kimértük a vízszintes pozícióját az S500 feliratnak. Ehhez Vízmértéket, illetve szigetelőszalagot használtunk, valamint egy 50 centis kartonlapot, amihez viszonyítani tudtuk, hogy a felragasztott szalag ténylegesen egyenes.
A szalagot a rendszámtábla-kialakítás felső pereméhez kellett igazítanunk. Ugyanis ez a vonal az, amelyen a betű és számok kombója elterül, ez az alapja az egésznek. A vonalat ildomos kihúzni a bal lámpabúra végződéséig, s persze itt az sem árt, ha párhuzamos vonalat futnak. Itt ugyanakkor közbeszólhat az esetlegesen félreszintezett, ferde csomnagtérfedél – arra ügyeljünk tehát legfőképp, hogy az adott modulon futó vonalakkal legyen meg a párhuzam.



Nyilvánvalóan az S betűvel kezdjük a felrakást. Acsomagtér fedél szélétől 30 milliméterre kezdjük, innen indul a felirat. Az S és az 500 részek között kell szóközt hagyni, így az 5-ös, azaz a második karakter 80 milliméterre helyezkedik el a széltől. A harmadik, esetünkben 0 karakter 120 milliméterre, míg az utolsó, szintén 0 karakter 160 milliméterre kerül felragasztásra.
Figyelni kell arra is, hogy a W140 prefacelift és a major facelift csomagtérfedelének felső vonala kicsit homorú, két oldalon gömbölyítettebb, így nem szabad a felső vonalvezetést alapul venni a felirat szintezéséhez.
Az A2198170615 felirat – mint minden egyéb, gyári verzió – kettős oldalú öntapadós ragasztófelülettel van ellátva. Utólagos korrekcióra is van lehetőség, közvetlenül a felragasztás után, még végleges száradás előtt.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Mercedes Alkatrészek Újpest,Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)




































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


