A megújulás első állomásaként a Zöld Autószervizt irányoztuk be. Szerdai Gábort, a Zöld Autószerviz tulajdonosát arra kértük, vizsgálja át A-tól Z-ig a 2006-os Corsa C-t, és minden – kisebb és nagyobb – hibát jelöljön meg.
Első, és legfontosabb: a műszaki vizsgára való felkészítés. Gábor átvizsgálta az autót, és megállapította, hogy rutinfeladatként olaj- és szűrőcserék, gyertyacserék, valamint toronycsapágy, illetve pár szilentcsere lesz esedékes.
Mindezeken felül hamarosan fékbetét- és féktárcsa cserék is esedékesek lehetnek, valamint a stabilizátorrudakat, azok gumiharangjait is ildomos lesz újítani. A lengéscsillapítók ugyan jók, de vélhetően cserére szorulnak majd, hiszen a rengeteg állás nem vált előnyére a felfüggesztésnek – a spirálrugók ugyanakkor rendben vannak, nem ül az autó egyáltalán.
Esztétikai hibák vannak: karcok, ajtórányítás, horzsolások. A 13 colos alufelni ép, a gumik viszont nem újak, viszont az állapotuk teljesen újszerű; cserélni kell majd ezeket is.
Az utastér rendben, bár vannak amortizációs nyomok, mint például a váltószoknya és a kézifékkar kopása. Ezek pótlásra kerülnek szintén.
Fent felsoroltak a teljesség igényét figyelmen kívül hagyva kerültek összesítésre, cikksorozatunkban részletről részletre megyünk majd.
Következő szervizelés az olaj- és szűrőcserák, valamint a gyertyacserék lesznek, valamint az utastér fertőtlenítése, kitakarítása is prioritást élvez.
Együttműködő partnerek: Zöld Autószerviz, Hankook Tire Magyarország, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
Utómunka: Acer





![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
![[TESZT] Citroën C3 1.2 Turbo 100 MAX – francia kényelem, remek ár-érték aránnyal](https://www.autoaddikt.hu/kepek/citroen-c3-1-2-turbo-100-you-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)








































![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)
![[TESZT] Citroën C3 1.2 Turbo 100 MAX – francia kényelem, remek ár-érték aránnyal](https://www.autoaddikt.hu/kepek/citroen-c3-1-2-turbo-100-you-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)


