AutóAddikt Magazin A BYD az UEFA EURO 2024 labdarúgó-Európa-bajnokság hivatalos partnere és hivatalos e-mobilitási...

A BYD az UEFA EURO 2024 labdarúgó-Európa-bajnokság hivatalos partnere és hivatalos e-mobilitási partnere lesz

A BYD az UEFA 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság (UEFA EURO 2024) hivatalos partnere és hivatalos e-mobilitási partnere lesz. Ez az úttörő együttműködés az UEFA-val (Európai Labdarúgó-szövetség) az első szponzori szerződést jelenti egy NEV-gyártóval (konnektorról tölthető New Energy Vehicles) a bajnokság történetében.

A BYD szponzorációja összhangban van az UEFA azon céljával, hogy egy zöldebb és fenntarthatóbb UEFA EURO 2024™ bajnokságot szervezzen, amely egyesíti a futball izgalmát a környezeti felelősségvállalás iránti elkötelezettséggel. Ezt a szellemiséget a BYD is magáénak tudja, amely márka világelső az elektromos járművek gyártásában és azt tűzte ki célul, hogy az e-mobilitásra való átállást elérhetőbbé, megfizethetőbbé teszi az európai fogyasztók számára, úgy hogy prémium és emlékezetes ügyfélélményt biztosít. Az UEFA EURO 2024™ partnereként a BYD még nagyobb közönséghez juthat el ezzel a népszerű eseménnyel, ami arra is lehetőséget ad, hogy a márka a kiválóság iránti szenvedélyét, az állandó fejlődésbe és a jobb teljesítményre inspiráló egészséges versenybe vetett hitét is demonstrálja. Ennek egyik mozgatórugója a BYD környezetvédelem iránti elkötelezettsége és az éghajlatváltozás fenntartható innováción keresztüli kezelése.

Az UEFA EURO 2024™ tíz világszínvonalú németországi stadionban kerül megrendezésre 2024. június 14. és július 14. között. Az UEFA EURO 2024™ hivatalos partnereként és hivatalos e-mobilitási partnereként a BYD a fenntarthatóságot tartja a középpontban azáltal, hogy új NEV járművek széles skáláját kínálja fel a különböző érdekelt felek számára a verseny ideje alatt.

A BYD emellett az UEFA EURO 2024™ egyes helyszínein bemutatja majd az ügyfelek és a futballrajongók ezrei számára a legújabb elektromos modelljeit és csúcstechnológiás megoldásait, demonstrálva ezzel a márka elkötelezettségét a környezetbarátabb és intelligensebb járműmegoldások iránt. Ezenkívül a BYD jelen lesz a hivatalos szurkolói zónákban, a szurkolókat élő meccsközvetítésekre és szórakoztató eseményekre invitálva, ezzel is tovább emelve a futballünnep fényét.

A BYD minden egyes piacon rendezvénysorozatot indít és lehetőséget teremt az ügyfelek, a potenciális BYD-ügyfelek és a futballrajongók számára, hogy bekapcsolódjanak a programba, “Once in a Lifetime” azaz “Egyszer az életben” nyereményeket nyerjenek. A BYD emellett több száz rendezvényt tart majd a BYD szalonokban Európa-szerte, hogy ezt a rangos bajnokságot együtt ünnepelje a futballszurkolókkal és vásárlóival.

Michael Shu, a BYD Europe ügyvezető igazgatója így nyilatkozott: „A BYD örömmel csatlakozik az UEFA EURO 2024™ labdarúgó-Európa-bajnoksághoz, és büszke arra, hogy első e-Mobility partnere lehet ennek a rangos sporteseménynek, amely lehetővé teszi számunkra, hogy bemutassuk legújabb fejlesztéseinket az elektromos járművek terén. Fontos, hogy a partneri megállapodás is megerősíti a BYD márka elkötelezettségét a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése mellett a zöldebb jövő érdekében, amelyre az UEFA EURO 2024™ is nagy befolyással lesz.”

Michael Shu hozzátette: „Szervezeteink között komoly szinergiák vannak. Az UEFA-hoz hasonlóan mi is pozitív és inkluzív élményeken keresztül szeretnénk inspirálni, miközben a célokra összpontosítunk. A BYD elkötelezett amellett, hogy az e-mobilitást mindenki számára elérhetővé tegye, és az UEFA EURO 2024™ partnereként alig várjuk, hogy változatos és prémium lehetőségeket mutassunk be a világ minden tájáról érkező szurkolóknak, innovatív technológiákkal kikövezve az utat a globális sportesemények zöldebb jövője felé.”

Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója így nyilatkozott: „Nagy örömmel üdvözöljük a BYD-t, mint az UEFA EURO 2024 partnerét, a fejlett akkumulátor-technológiák terén 29 éves múltra visszatekintő, úttörő márkát, amely az új energiával működő járművek terén vezeti az innovációt és a világ legnagyobb elektromos autógyártó vállalata. A partnerség tökéletesen illeszkedik az UEFA azon elképzeléséhez, hogy a futball izgalmának és az UEFA környezeti felelősségvállalása iránti elkötelezettségének egyesítésével egy zöldebb és fenntarthatóbb Európa-bajnokságot hozzon létre.”

Guy-Laurent Epstein hozzátette: „A BYD a Build Your Dreams azaz az Építsd az álmaidat mondat rövidítése, amely tökéletesen kapcsolódik az Európa-bajnoksághoz, mivel a játékosok és a csapatok fáradhatatlanul követik szenvedélyüket és keményen dolgoznak azon, hogy az álmaikat a pályán építsék fel és július 14-én Berlinben átvehessék a rangos Henri Delaunay-trófeát.”

Az 1995-ben alapított BYD gyorsan komoly szakértelmet szerzett az újratölthető akkumulátorok területén, és a fenntartható fejlődés lankadatlan szószólójává vált, miközben NEV, konnektorról tölthető, járműveit 6 kontinensen, több mint 70 országban és régióban és több mint 400 városban mutatta be. A BYD 2023-as eladásai 3,02 millió új energiahordozó járművet tettek ki, ami újabb jelentős mérföldkövet jelent. 

Az európai személygépjármű-piacra való 2022-es belépése óta a BYD nagy lépéseket tett jelenlétének bővítésében: 19 európai országban 230 üzletből álló hálózatot hozott létre, és öt innovatív NEV-modellt vezetett be. A 2024-re előre tekintve a BYD három új modellt tervez bevezetni Európában, tovább gazdagítva termékportfólióját. Emellett a BYD almárkája, a DENZA is készen áll az európai debütálásra, ami újabb mérföldkövet jelent a BYD globális terjeszkedésében.

A BYD a „Cool the Earth by 1°C” azaz a „Hűtsük le Földet 1 celsius-fokkal ” globális márkavíziójához igazodva elkötelezett a lokalizációs stratégiájának megerősítése mellett, kiváló európai helyi partnerekkel való együttműködésen keresztül. Ez elősegíti a közlekedés környezetbarát átalakulását Európa-szerte és azon túl, végső soron pedig globális szinten támogatja a fenntarthatóbb fejlődést.