Az idei Frankfurti Autószalonon gördül a nagyközönség elé a Honda Civic Tourer Active Life Concept névre keresztelt tanulmánymodellje, ami a középkategóriás típus egyedülálló helykínálatára és variálhatóságra igyekszik felhívni a figyelmet.
Különleges koncepciója tulajdonképpen nem más, mint a stílus és a funkcionalitás násza. A letisztult, sportos karosszériához társuló, speciális fényezés és a gazdagon felszerelt, elképesztően tágas utastér esztétikai és gyakorlati szempontból egyaránt a maximumot ígéri a vásárlóknak.
Az Active Life Concept a Civic Tourer innovatív műszaki megoldásaira alapoz, mint például az üzemanyagtartály első ülések alatti elhelyezésének köszönhető hatalmas raktér és az alacsonyra engedett rakodóperem.
A Honda mérnökei így számos újdonságot álmodhattak bele az 1668 liternyi* hátsó részbe. Speciális, két kerékpár szállítására alkalmas, kihajtható tartókonzolt integráltak az autó hátuljába, amelyet úgy alakítottak ki, hogy a biciklik karbantartásában is a tulajdonos segítéségre legyen. Emellett beépített légkompresszor, plusz világítóegység, megnövelt árnyékolófelület és kihajtható szerelőpad járul hozzá a kényelmesebb munkálatokhoz, nem beszélve a csomagtartó oldalában elhelyezett szerszámosdobozról, kulcstartóról és víztartályról. Az ötletek sorát a kocsi tetejére szerelhető, rendkívül alacsony légellenállású szállítódoboz zárja, ebben kaphatnak helyet egyebek mellett a kerékpárosok cipői és sisakjai.
Igazodva műszaki tartalomhoz, a Civic Tourer Active Life Concept megjelenése is rendhagyó. Egyedi, kék fényezésének „Gun Metallic” színátmenet ad kontrasztot, míg a sportos tetővonalat ezüstszínű sínek hangsúlyozzák. Az új, 18 colos, könnyűfém felnigarnitúra és a hátsó lökhárító szintén a modell sportos jellegét fokozza.
Számos prémium megoldással találkozni az utastérben is. A kormány és a váltó bőrborítását például kék cérnával varrták össze a Honda munkatársai, a tetőkárpit pedig fekete, akárcsak a Civic Sport és Civic Type R esetében.
Ráadásként az első ülések szarvasbőr és marhabőr kárpitozást kaptak, méghozzá karbonszerű, kék betéttel, ami nem csak az üléseken fut végig, hanem a szarvasbőrbe öltöztetett ajtókárpitokon is.
Persze a Civic Tourer legfőbb vonzereje továbbra is páratlanul fejlett hajtásláncában, illetve hatékonyságában rejlik. A Honda Earth Dreams Technology motorcsalád tagjaként bemutatott 1.6 i-DTEC erőforrás egyedülállóan takarékos, miként azt a GUINNESS WORLD RECORDS üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó címe is bizonyítja. Utóbbit egy kivételes utazáson vívta ki a modell. A Civic Tourer 1.6 i-DTEC 25 nap alatt 24 európai országba látogatott el, és a 13 498 kilométeres távon 2,82 l/100 km átlagfogyasztást ért el.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)







































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


