Lehetséges mozgó felületről lebonyolítani néhány hajszálpontos labdaváltást? A Nissan ismét a gyakorlatot helyezte az elmélet elé. Persze a zord terepen is megbízhatóan helytálló Navarák mellett kellettek a sikerhez Sűrű FX Tamás világbajnok és Kvárta Mátyás, Európa-bajnoki bronzérmes labdazsonglőrök is.

Az UEFA Champions League autóipari partnereként a Nissan folyamatosan újabb és újabb kihívásokat állít maga és rajongói elé. Korábban versenyeztettek már elrúgott labdát és sportautót, de gyűjtöttek már kilométereket Berlinig csupán kapurarúgásokkal. A széria legújabb kihívásában szó szerint a labdatartásra koncentráltak. Vajon lehet-e hiba nélkül passzolgatni két mozgó felület között? A Nissan legfrissebb filmjéből kiderül! A Győrben, magyar freestyle-osok közreműködésével forgatott film szerint nem lehetetlen. Persze sok gyakorlás kellett a kivitelezéshez, mindenesetre a kísérlet sikerült! Így a kihívás sorozat újabb tétele mellé került pipa.
A freestyle futballal immár több mint egy évtizede foglalkozó, idén 25 éves Sűrű FX Tamás és edzőpartnere, Kvárta Mátyás nem kis kockázatot vállalt a mozgó járművek között való passzolgatással, mint az a filmen is látható. A forgatás után arra hívták fel a készítők figyelmét, hogy tolmácsolják a közönség felé: a látottakat senki ne próbálja ki felkészülés nélkül, ellenőrizetlen körülmények között.
A film csendes sztárjai: a nemrégiben debütáló új Nissan NP300 Navara néhány példánya, az első magyarországi kontingensből. A világ egyik legnépszerűbb pick-upjának megújult modellje ideális körülményeket teremtett a passzolgatóknak, hiszen rugózási komfortja és úttartása – köszönhetően a többlengőkaros felfüggesztésnek is – egyedülálló a haszongépjárművek képességeit is ötvöző személyautók körében. Az új modellt a korábbi generációhoz képest teljesen átdolgozták, és ennek során olyan robusztus és ellenálló futóművet kapott, amely számos, a vezethetőséget és a praktikus felhasználást szolgáló jellemzőt vonultat fel.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)

































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


