AutóAddikt Magazin A Toyota elmélyíti partnerségét a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal

A Toyota elmélyíti partnerségét a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság bejelentette, hogy a szövetség globális olimpiai partnere, a Toyota az Olimpiai csatorna alapító tagjává vált.

toyota-rav4-hybrid-teszt-autoaddikt-010

“Nagy örömünkre szolgál, hogy legújabb globális TOP partnerünk, a Toyota alapító partnerként támogatja az Olimpiai csatornát. Alig várjuk, hogy az Olimpiai csatornán keresztül még erősebbre fűzzük kapcsolatunkat” – fogalmaz Thomas Bach, a NOB elnöke.

Az Olimpiai csatorna egy olyan forradalmian új digitális platform, amelyen keresztül a rajongók egész évben élvezhetik a sport hatalmát, és az olimpiai mozgalom erejét. A csatorna augusztus 21-én vasárnap, a 2016-os Riói Olimpiai Játékok záróünnepsége után indult útjára. Az alapító partneri megállapodás négy évre szól, és jelenleg 2020 végéig érvényes. Az Olimpiai csatorna alapító partnereként a Toyota exkluzív reklámlehetőségekhez jut, és az Olimpiai csatorna stábjával együttműködve közösen fejlesztenek ki inspiráló, izgalmas tartalmakat. A Toyota mellett a Bridgestone is alapító partnerként támogatja az Olimpiai csatorna létrejöttét, lehetővé téve, hogy a rajongók bármikor, bárhol, bármilyen készüléken hozzáférhessenek a tartalmakhoz.

A NOB még 2015-ben kötött globális TOP támogatói megállapodást a Toyotával. TOP partnerként a Toyota segíti a jövőbeli Olimpiai játékok szervezőit, a NOB-ot, az országos olimpiai bizottságokat, valamint a világ összes olimpikonját. A 2020-as Olimpiai tervezettel összhangban, amely a fenntarthatóságot tekinti egyik legfontosabb oszlopának, a Toyota 2024-ig együttműködik a szervező bizottságokkal, hogy fenntartható mobilitási megoldásokat biztosítsanak a Játékokra, annak érdekében, hogy biztonságosabb, gazdaságosabb mobilitást nyújthassanak, beleértve az intelligens közlekedési rendszereket, a városi forgalom-szabályozó rendszereket, továbbá a járművek közötti (V2V) kommunikációs rendszereket. Az együttműködés a vendéglátó országokban és városokban segít létrehozni maradandó mobilitási megoldásokat.

Az Olimpiai csatorna 

Az Olimpiai csatorna egy olyan globális, digitális multiplatform médiaegység, amelynek célja, hogy egész évben (de különösen a Játékok közötti időszakban) sugározza az olimpiai mozgalom eredendő értékeit. Az Olimpiai csatorna elsődleges feladata, hogy az olimpiai játékokon túl is folyamatos láthatóságot biztosítson az olimpiai sportágaknak és az olimpikonoknak, és hogy egyfelől várakozást építsen ki a rajongókban, másfelől lehetővé tegye számukra az élmények ismételt megélését a Játékok véget érése után. Szintén feladata továbbá, hogy folyamatosan rávilágítson az olimpiai mozgalom eszményeinek jelentőségére napjaink eseményeinek tükrében, hogy csatornát biztosítson a NOB rendkívül gazdag archívumának és egyéb forrásanyagainak a globális megosztására, illetve új, releváns tartalmakat hozzon létre ezen archívum számára; valamint hogy a világ ifjúságát számukra értékes módszerekkel motiválja, ezáltal megértést, szórakozást és oktatást generálva. Bevezetésekor az Olimpiai csatorna teljesen digitális csatorna lesz, amelynek tartalma on-demand formában lesz elérhető az interneten, mobiltelefonokon, táblaszámítógépeken és egyéb online kapcsolattal rendelkező eszközökön keresztül, és ahol a szurkolók a nap 24 órájában, az év 365 napján átélhetik a sport hatalmát, az olimpiai eszmény erejét. A közönség emellett a legkülönfélébb közösségi csatornákon keresztül is hozzáférhet a tartalmakhoz és interaktív funkciókhoz. További tájékoztatás: olympicchannel.com.

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB)

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság egy önkéntesek által működtetett független, nemzetközi non-profit szervezet, amelynek célja, hogy a sporton keresztül jobbá tegye a világot.  A szervezet bevételeinek több mint 90 százalékát elosztja a sportmozgalmak között, azaz naponta 3,25 millió dollárnak megfelelő összeggel segíti a legkülönfélébb szinteken a világ sportolóit és egyesületeit.