Az izgalmasnak ígérkező versenyévadot megelőzően a pilóták a Balocco tesztpályán találkoztak az Alfa Romeo modellválasztékával: a Giulietta Veloce, a Giulia Quadrifoglio és a Stelvio Quadrifoglio csúcsváltozataival.
Az „Alfa Romeo Racing” Forma-1-es csapat versenyzői az Alfa Romeo szellemiségével ismerkedtek az FCA csoport ikonikus tesztközpontjában, a legendás Balocco tesztpályán. Ott, ahol a híres Autodelta létesítményben készültek a legelső Alfa Romeo modellek. A motorsport-legendának számító márka azóta számos nemzetközi bajnokságban, így a Forma-1-ben is győzelmek és dobogós helyezések sokaságát könyvelhette el. 1950-ben az Alfa Romeo nyerte meg a legelső Nagydíj bajnokságot, Nino Farinával egy Alfa Romeo 158 volánja mögött. A következő évben Juan Manuel Fangio ismét Forma-1-es bajnoki címet szerzett Alfa Romeo 159-esével.
Napjainkban az új „Alfa Romeo Racing” csapat tovább ápolja a dicső örökséget, melyet a 2019-es szezonban a márka olasz identitását megerősítő Antonio Giovinazzi, valamint a 2007-es világbajnok Kimi Räikkonen gondjaira bíztak. A baloccói tesztvezetés során Antonio és Kimi különleges „üdvözlő csomagban” részesültek, ahol elsőre otthon érzehették magukat. A program helyszínéül a nevezetes „Alfa Romeo versenypályát” jelölték ki: az 5,6 kilométeres körpálya kompromisszumok nélkül nyújtja a Forma-1-es pályák izgalmait, ideális környezetet biztosítva a pilótáknak az Alfa Romeo aktuális modellkínálatának és egyedüálló vezetési élményének megismerésére.
A pilóták izgalmas vezetési programon és forgatáson vettek részt az új Giulietta, a Giulia Quadrifoglio és a Stelvio Quadrifoglio modellekkel. Az Alfa Romeo által először 1923-ban bemutatott, legendás négylevelű lóhere emblémát viselő Quadrifoglio csúcsváltozatok a legkiválóbb műszaki és menetdinamikai jellemzőkkel bírnak.
A Ferrari technológiai és fejlesztési szakértelmére támaszkodva megépített alumínium szerkezetű, 2,9 literes, V6-os Bi-Turbo benzinmotor legnagyobb teljesítménye 510 lóerő, maximális forgatónyomatéka 600 Nm.
A márka szellemiségét meghatározó járművek mellett az Alfa Romeo új kompakt modelljét, az összetéveszthetetlen stílusú és sportos karakterű Giulietta ’Veloce’ változatát is kipróbálták a pilóták.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)


![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


