A Hyundai Motor vadonatúj Tucson modellje számos független, európai autóipari elemzők által végzett tanulmány szerint a kategória legkedvezőbb értéktartására számíthat.
Az elemzés, amelyet a térség öt legnagyobb nemzeti piacán végeztek el, arra enged következtetni, hogy az új kompakt szabadidőjármű a vásárlástól számított három év elteltével 8 százalékkal magasabb használtpiaci értéknek örvendhet, mint elődje.
A kutatást, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban az EurotaxGlass, Franciaországban a L’Argus szaklap, míg Nagy-Britanniában a CAP Automotive végezte el. Az összes jelentés elismerésre méltó értéktartást jósol a vadonatúj Tucson számára, amely a várakozások szerint a Hyundai egyik legkeresettebb modellje lesz az európai piacokon. Az értékelések figyelembe vették a modell kiváló érzékelhető minőségét, vonzó formatervét, valamint magas szintű kényelmét és praktikumát, amelyek még jobb mindennapos használati értékkel ruházzák fel a modellt.
A tanulmányokat összesítve kiderül, hogy a vadonatúj Tucson három év elteltével átlagosan újkori árának 49 százalékát fogja érni, ami 8 százalékkal magasabb, mint az előző modell esetében. A tanulmányok azt is kimutatták, hogy az öt legnagyobb piacon a vadonatúj Tucson jobban teljesít a C-szegmens átlagánál: ugyanazon időszak után 2,4 százalékkal jobb az értéktartása. A kutatók beazonosították azokat a területeket, ahol a Tucson különösen jól teljesített. Ilyenek a Hyundai egyedülálló ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garanciája, amely megerősíti a minőségérzetet; a kategóriaelső belső tér, amelyhez kiváló utastéri kényelem társul; vagy az olyan, praktikus megoldások, amelyek a mindennapi használati értéket javítják, például az intelligens, motoros mozgatású csomagtérfedél vagy a hátradönthető hátsó ülések.
A vadonatúj Tucson emellett külső formatervével is sikert aratott, a kutatók a versenytársaknál magasabbra értékelték a modell érzelmi vonzerejét, valamint kívánatosságát. Hozzátették, hogy tetszetős megjelenése miatt várhatóan a jövőben potenciális vásárlók szélesebb köre számára lesz érdekes a modell.
„A vadonatúj Tucsonnal hatalmasat léptünk előre a formatervezés és a technológiai tartalom terén, ami, ahogy kiderült, kedvezőbb értéktartást eredményez” – mondta Adrian Porter, a Hyundai Motor Europe flottaügyfelekért és újraértékesítésért felelős vezetője. Az ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garancia mellett az értéktartásra vonatkozó előrejelzés még kedvezőbbé teszi az eleve vonzó vásárlási ajánlatot az ügyfelek számára.
Az Európában tervezett, fejlesztett és gyártott, vadonatúj Tucson már megvásárolható a térségben. Merész formatervét a technológiai, kényelmi és praktikus funkciók magával ragadó kombinációja teszi még vonzóbbá. A modell remélhetőleg töretlenül folytatja a Hyundai sikertörténetét az európai SUV szegmensben, ahol a mai napig több mint 1,2 millió darab szabadidőjárművet értékesített.
Használtpiaci érték országos bontásban; a vadonatúj Tucson legfontosabb piaci ellenfeleivel szemben
Németország Használtpiaci érték (RV; %)
| Dízelmotoros modellek | RV (%) |
| Vadonatúj Hyundai Tucson | 49 |
| Volkswagen Tiguan | 50 |
| Nissan Qashqai | 49 |
| Ford Kuga | 47 |
| Vetélytársak átlaga | 49 |
Forrás: Eurotax, 36 hónap és 30 000 km
Egyesült Királyság Használtpiaci érték (RV; %)
| Dízelmotoros modellek | RV (%) |
| Vadonatúj Hyundai Tucson | 49 |
| Volkswagen Tiguan | 46 |
| Nissan Qashqai | 44 |
| Mazda CX-5 | 46 |
| Vetélytársak átlaga | 45 |
Forrás: CAP, 36 hónap és 10 000 km
Franciaország Használtpiaci érték (RV; %)
| Dízelmotoros modellek | RV (%) |
| Vadonatúj Hyundai Tucson | 48 |
| Volkswagen Tiguan | 46 |
| Nissan Qashqai | 46 |
| Ford Kuga | 43 |
| Renault Kadjar | 47 |
| Peugeot 3008 | 42 |
| Vetélytársak átlaga | 45 |
Forrás: L’Argus, 36 hónap és 30 000 km.
Olaszország Használtpiaci érték (RV; %)
| Dízelmotoros modellek | RV (%) |
| Vadonatúj Hyundai Tucson | 46 |
| Volkswagen Tiguan | 40 |
| Nissan Qashqai | 44 |
| Kia Sportage | 41 |
| Vetélytársak átlaga | 42 |
Forrás: Eurotax, 36 hónap és 30 000 km
Spanyolország Használtpiaci érték (RV; %)
| Dízelmotoros modellek | RV (%) |
| Vadonatúj Hyundai Tucson | 54 |
| Renault Kadjar | 56 |
| Nissan Qashqai | 56 |
| Ford Kuga | 54 |
| Kia Sportage | 50 |
| Vetélytársak átlaga | 54 |
Forrás: Eurotax, 36 hónap és 30 000 km
Ausztria Használtpiaci érték (RV; %)
| Dízelmotoros modellek | RV (%) |
| Vadonatúj Hyundai Tucson | 47 |
| Volkswagen Tiguan | 46 |
| Nissan Qashqai | 44 |
| Mazda CX-5 | 47 |
| Vetélytársak átlaga | 46 |
Forrás: Eurotax, 36 hónap és 20 000 km





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


