Szorosan az Astra GSe és az Astra Sports Tourer GSe nyomában már itt is az Opel új, villamosított almárkájának legfrissebb modellje, a Grandland GSe.
Sportos SUV, sportautós menetjellemzőkkel és a szabadidő-autókra jellemző praktikummal, stílussal. Dinamika, összkerékhajtás és különleges vezetési élmény. Ilyen modelleket eddig jellemzően a prémiumkategóriában kínáltak a gyártók, ám az új Opel Grandland GSe megjelenésével a sportos SUV immár az elérhetőbb kompakt osztályban is megjelenik.
“Az új Opel Grandland GSe különösen dinamikus és stílusos. Úgy hisszük, olyan vevőket vonz majd a márkához, akik nem csak villamosított hajtásláncú, de egyben sportos vezetési élményű SUV-ra vágynak.” – mondta Florian Huettl az Opel vezérigazgatója.
Az új Grandland GSe hajtásláncában egy 1.6 literes turbós benzinmotor és két villanymotor (tengelyenként egy-egy) dolgozik együtt. A kombinált rendszerteljesítmény így 221 kW/300 LE (előzetes súlyozott, vegyes WLTP fogyasztás1: 1.3 l/100 km; 31-29 g/km CO2– kibocsátással). A plug-in hibrid hajtásmód révén a Grandland GSe állandó elektromos összkerék-hajtással halad, optimális erőátvitel és kategóriaelső gyorsulási jellemzők mellett. Az állórajtos 100 km/h-s gyorsulás szintideje sportautós, mindössze 6.1 másodperc, a végsebesség pedig 235 km/h (elektromos üzemben135 km/h).
Az Astra GSe modellekhez hasonlóan a Grandland GSe különlegesen dinamikus vezetési élményének záloga az egyedi futóműhangolás és a kormányzás beállítása. A futómű alapképlete elöl itt is McPherson, hátul pedig multi-link, azonban az Opel legsportosabb SUV-jába feszesebb KONI FSD (Frequency Selective Damping: frekvenciafüggő csillapítás) rendszerű lengéscsillapítókat szerelnek, amelyeknél más-más csillapítási karakterisztika tartozik a dinamikus vezetési jellemzőkhöz, illetve a kényelemhez. Mindennek eredményeként a Grandland GSe azonnal és kiszámítható módon reagál a vezető utasításaira, ugyanakkor az Opelekre jellemző stabilitást kínálja a nagysebességű autópálya kanyarokban és az erős lassítások során is.
A Grandland jellegzetes, az Opel Vizor által meghatározott megjelenése különleges GSe vonásokkal gazdagodott: 19 colos könnyűfém keréktárcsák a Manta GSe tanulmányautó nyomán, egyedi hátsó diffúzor, és GSe embléma a csomagtérajtón. További különlegesség, hogy a Grandland GSe fekete motorháztetővel is megrendelhető. Az utastérben az AGR minősítésű első sportülések szintén egyedi Opel jellemzők: a Grandland GSe vezetője és utasa úgy élvezheti a sportos menettulajdonságokat, hogy közben hátukat és gerincüket különleges ülés óvja és támasztja.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


