Elérkeztünk a 16. lapszámhoz: a DeAgostini Wartburg 353 1:8 megépítésének egy olyan stádiuma ez már, amikor kezd körvonalazódni a modell front-részének nagyja. Legalábbis a belső kialakítást illetően.
Legelőször is a hűtőmodult illesztettük össze, ez egyszerű is volt, majd ráapplikáltuk az első futómű bölcsőjére. Mindezekután a fékelosztó köteget raktuk 9ssze, itt sajnos benne van a paléiban (minden ilyen, és hasonló esetben), hogy letörik az apró illesztőpöcök, ahogy a gumicsöveket ráillesztjük. Erre fokozottan figyeljünk.



Végre jöhetett a motorblokk alváznyúlványhoz való illesztése. Itt a féltengelyekkel is számoljunk, a megfelelő helyeken kell elvezetni azokat. A motortartó bal- és jobb oldali gumibakokat rögzítenünk kellett szintén a bölcsőhöz a megfelelő módon. Majd az egész procedúra végén a sebességváltó házat is rögzítettük az alvázhoz.




Jöhetett az első futómű beillesztése. Itt újfent a féltengelyekkel kellett bíbelődni, mivel a lengőkatok közt átbujtatva passzol minden a helyére. A tengelyeket, miután helyére illesztettük a futóművet, be kell pattintani a kerekek hátsó részéhez. Ha jól csináltuk, a kormányzásnál elhajlik nagyjából 45-45 fokos szögben mindkét oidal.



Amint elkészültünk ezzel a fázissal, a fékelosztót és a csöveket kell a helyükre rakni, a fékcsöveket pedig rápattintani a megfelelő csonkokra (kerekek is).




Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


