Legördült – a mai napon az első alkalommal – a szerelőszalagról Mladá Boleslavban a megújult Škoda Octavia.
Átdolgozott orr- és farkialakítással, illetve a vezetői segédrendszerek, az infotainment és a connectivity területein egyaránt a legkorszerűbb megoldásokkal írja tovább a Škoda e modellsorozat sikertörténetét. Az elmúlt 21 esztendő során több mint ötmillió vásárló döntött az Octavia család valamely tagja mellett.
„Az új Škoda Octavia gyártáskezdetével új fejezet nyílik ’bestsellerünk’ sikertörténetében. A Škoda egész csapata, a műszaki fejlesztéstől és a beszerzéstől a gyártáson és a logisztikán át, egészen a minőségbiztosításig, ismét nagyszerű munkát végzett. A márka számára e különösen fontos modell gyártásának beindítása megbízható és minőségi módon, s pontosan határidőre zajlott” – emelte ki Michael Oeljeklaus, a Škoda igazgatótanácsának a termelés területéért felelős tagja.
A Škoda Octavia új tervezésű orr- és farkialakítással, illetve számos vonzó felszereléssel érkezik, köztük a teljes-LED fényszórókkal, valamint a biztonságot és kényelmet szolgáló további fejlett megoldásokkal. A Škoda emellett új connectivity-ajánlatokkal is kínálja „beststellerét”: a Škoda Connect mobil online-szolgáltatásai az információs és navigációs funkciókat, illetve a jármű távelérését szolgálják. Mint minden Škoda Octavia, térkínálata, funkcionalitása, biztonsági és kényelmi technikái, dizájnja, valamint ár/érték-aránya tekintetében az új generáció is mércéül szolgálhat piaci szegmensében. A márka a széles körűen átdolgozott Škoda Octavia modellekkel kívánja folytatni e sorozat sikertörténetét, tovább erősítve pozícióit a nemzetközi piacokon.
A Škoda Octavia a cseh gyártó legnagyobb darabszámban értékesített modellje, amelynek 21 évvel ezelőtti, 1996-os bemutatkozása óta világszerte több mint ötmillió vásárló döntött e család számos változata mellett. Már önmagában az 1996-tól 2010 november végéig készült első generáció 1,4 millió példányban talált gazdára, a Škoda Octaviamásodik nemzedéke pedig töretlenül folytatta elődje sikereit: 2004 és 2013 között összesen 2,5 millió kelt el belőle. 2012 novembere óta készül az Octavia harmadik generációja, amely a Škoda kínálatának egyik alappillére, s 2016 március végén már az egymilliomodik példány készült el belőle a Mladá Boleslav-i szerelőcsarnokban. A múlt év végéig összesen csaknem 1,4 millió darabot gyártottak a harmadik generáció tagjaiból. A ŠKODA csehországi székhelye mellett a Škoda Octavia már Kínában, Indiában, Oroszországban Ukrajnában és Kazahsztánban is készül, amelyekhez a megújult ŠKODA OCTAVIA további termelési helyszíneként Algéria is társul.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


