Az európai piacon a Ford Ranger a legkelendőbb pickup: 2015 első tizenegy hónapjában 25 és fél ezer ilyen autó talált gazdára, ami 32 százalékos növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest.

A legutóbbi modellgeneráció 2011-es megjelenése óta a Ford Ranger értékesítése gyors ütemben nő. A Ford 20 hagyományos európai piacán* a Ranger piaci részesedése a 2012-es 11,7 százalékról az idei év első tíz hónapjában 23,5 százalékra gyarapodott, így a Ford legfrissebb adatai szerint a Ranger megelőzte piaci vetélytársait, egyebek közt a Toyota Hiluxot is. Magyarországon ez a növekedés még magasabb, a modell 41,6 %-os piacrészesedéssel vezeti a Pick-up kategóriát.
A vásárlók érdeklődését tovább fokozza, hogy a Ford 2015 végén bemutatta az új Rangert, ami új, merészebb vonalvezetésű karosszériát, élvonalbeli technológiákat és még alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást kínál.
Az új Ford Ranger Double Cab a 2012-es bravúrt megismételve újra ötcsillagos eredményt ért el az Euro NCAP vizsgálatán, így továbbra is ez a szegmens egyetlen járműve, amely maximális értékelést kapott az autók törésbiztonságát vizsgáló független szervezettől.
“A Ranger sokoldalúságának, erőteljes stílusának és biztonságának egyedülálló kombinációja továbbra is verhetetlen” – nyilatkozta Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. “Az új Rangerre beérkező megrendelések már most is túlszárnyalják várakozásainkat; a vásárlók különösen a zászlóshajónak számító Wildtrak változat iránt érdeklődnek, amelynek exkluzív külső-belső dizájnja és figyelemfelkeltő Pure Orange fényezése rendkívül népszerűnek bizonyult.”
Az új Ford Ranger biztonságát és kényelmét olyan berendezések fokozzák, mint a Sávtartó Asszisztens és a Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszer, az Akadályfelismerő rendszerrel kiegészített Adaptív Sebességtartó Automatika, a Közlekedési Tábla Felismerés, az első-hátsó Parkolóasszisztens, a Tolatókamera, valamint az oldaldőlés-mérsékléssel és utánfutó stabilizáló rendszerrel kiegészített Elektronikus Stabilitásprogram.
Az autó intelligens technológiáinak sorában megtalálható a Ford hangvezérlésű SYNC 2 csatlakozási rendszere, a Hegymeneti Elindulássegítő, a Lejtmeneti Szabályozás, az Adaptív Terhelésszabályozás és a Vészfékasszisztens.
Az új Ranger üzemanyag-fogyasztása rendkívül kedvező, mivel az Auto-Start-Stop technológiának, az új végáttételnek és az Elektromos Szervokormánynak köszönhetően a hajtásláncok akár 17 százalékkal takarékosabbá váltak.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


