A 218 lóerő összteljesítményű Audi A4 Limousine 3.0 TDI modell az év legnagyobb presztízsű autós elismerésében részesült az Egyesült Királyságban.

A What Car? magazin szakmai zsűrije a középkategóriás limuzinok legjobbjának választotta az Audi modelljét. Az Audi A4 emellett mind a 19 kategória indulóit maga mögé utasítva megszerezte az összetett győzelmet is. Egymást követő második kategóriagyőzelmét és történetének nyolcadik sikerét ünnepelhette az Audi TT, amely a kupé modellek között végzett az élen. A díjakat több, mint 1 000, az autóipart képviselő vendég jelenlétében adták 2016. január 13-án Londonban.
A What Car? magazin az Egyesült Királyság legtekintélyesebb nyomtatott magazinja, amely az autóvásárlók döntését hivatott segíteni. Az Év Autója kitüntetés egy adott év legsokoldalúbb modelljét méltatja. A végső győztes a teljes piaci kínálatot lefedő, több száz tesztautó közül került ki, amelyeket a What Car? szerkesztői csapata az adott évben górcső alá vett. A zsűri tagjai igen lelkesen nyilatkoztak az A4 hathengeres TDI aggregátja nyújtotta kényelemről és annak takarékos tulajdonságairól: „Egyike azoknak az autóknak, amelyek a legmélyebb benyomást gyakorolták ránk. Takarékosságban megközelíti a kisebb négyhengeres 2.0 TDI motorral szerelt változatot, papíron és a valódi forgalomban egyaránt. Az Audi A4 olyan kivételesen csendes utazási élményt kínál, amelyet néhány luxus limuzin is megirigyelhetne. Röviden jellemezve, inkább érződik egy kisebb Audi A8-nak, mint a kategóriájában versenyzők ellenfelének” – indokolta döntését a zsűri. Az Audi TT modellt így méltatta a „What Car?” magazin: „Ez a modell nem csupán a piacon elérhető legjobb kupé, de összességében az egyik legjobb autó, amit az emberek vásárolhatnak.”





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


