AutóAddikt Hírek Emlékezetes felhasználói élmény a FordPass programmal

Emlékezetes felhasználói élmény a FordPass programmal

A Ford autógyártó, és mobilitási vállalattá alakul, s ennek keretében mutatja most be a FordPass platformot, amely újragondolja az autógyártó és a vásárló közötti kapcsolatot. A FordPass célja olyan élményt nyújtani az autótulajdonosoknak, mint amilyet az iTunes kínált a zenerajongóknak.

mark-fields-ford-pass-autoaddikt

A FordPass tagok bármikor kérhetnek tanácsot személyes mobilitási asszisztensektől (a FordGuide-októl), akik segítenek nekik megoldani a közlekedési problémáikat, hatékonyabbá tehetik a közlekedési szokásaikat, és megmutatják, hogyan kell előre parkolóhelyet foglalni. A tagok előre kiválaszthatják és kifizethetik parkolóhelyeiket; a FordHub központokban virtuálisan felépíthetik álomautójukat; hűséges tagságukért cserébe pedig jutalmat is kaphatnak.

”A Ford mindig is igyekezett javítani az emberek életminőségén,” mondta el Mark Fields, a Ford elnök-vezérigazgatója. ”Egy évszázaddal ezelőtt mi mutattuk be az autókat a világnak, ma pedig meggyőző palettát kínálunk a személyautók, SUV-modellek, teherautók és elektromos autók terén. A következő lépés a vadonatúj FordPass platform bemutatása, és elmondhatom, hogy talán még nem is volt ennyire forradalmi újításunk.”

A FordPass tagság ingyenes azok számára is, akiknek nincs Ford autójuk. A platform hivatalosan áprilisban válik elérhetővé.

A FordPass a Ford Intelligens Mobilitás program része, aminek célja új szintre emelni az összeköttetést, a mobilitást, az önjáró autókat, a felhasználói élményt és az adatelemzést.

”Rengeteget tanulmányoztuk az emberek mobilitási problémáit, és azért hoztuk létre a FordPass programot, hogy szolgáltatásaival megkönnyítsük a fogyasztók életét,” magyarázta Fields. ”A FordPass figyel az emberek igényeire, és új módszerekkel teszi hatékonyabbá közlekedési szokásaikat.”

A FordPass négy téren is előnyöket kínál a tagok számára: a piactéren mobilitási szolgáltatásokat nyújt; a FordGuide szakemberek segítik a fogyasztókat a hatékonyabb közlekedésben; a hűséges tagok jutalmat kapnak; a FordHub központokban pedig bárki kipróbálhatja a Ford legfrissebb innovációit.

A piactér

A FordPass minden tagja beléphet majd a mobilitási szolgáltatásokat kínáló piactérre.

A Ford a Parkwhiz és a Parkopedia vállalatokkal együtt megkönnyíti a szabad parkolóhelyek megtalálását és a fizetést is, a FlightCar vállalattal együtt pedig egyszerűbbé teszi az autóbérlést és az autómegosztást. A jövőben az autómegosztás, az utazásmegosztás és a multimodális közlekedés terén is bővülnek a szolgáltatások.

A szolgáltatásokért a tagok a FordPay virtuális pénztárcájával fizethetnek, amely a FordPass platform része.

”A FordPass a kényelemről szól” – vélekedett Stephen Odell, a Ford globális marketingért, értékesítését és szolgáltatásokért felelős ügyvezető alelnöke. ”Az egész bámulatosan egyszerű: összekapcsoljuk a fogyasztókat a világgal.”

A Ford-tulajdonosok könnyedén kapcsolatba léphetnek az általuk választott kereskedővel, hogy egyeztessenek a karbantartási és egyéb szolgáltatások időpontjáról, vagy áttekintsék Ford Credit autófinanszírozási számlájuk részleteit.

A SYNC Connect rendszerrel felszerelt Ford autók tulajdonosai a FordPass platformon keresztül olyan extrákhoz is hozzáférhetnek, mint a távvezérléses indítás, nyitás és zárás, ellenőrizhetik az üzemanyag- és olajszintet, az akkumulátor töltöttségét és az abroncsnyomást, sőt autójuk helyzetét távolról is beazonosíthatják.

A FordGuide szakemberek

Senki nem szeretne egyszerűen csak adattá válni. Éppen ezért a FordPass tagok számára egyetlen gombnyomásra elérhetővé válnak a megbízható és nagy tudású FordGuide szakemberek.

ford-hub-autoaddikt

Amikor például egy FordPass tag úgy dönt, hogy parkolóhelyet szeretne foglalni egy koncertre, de nem tudja, hogyan kell ezt megoldani, csak meg kell nyomnia egy gombot az okostelefonján – és azonnal élő összeköttetés jön létre egy FordGuide asszisztenssel, aki felvázolja a lehetőségeket, és segít parkolóhelyet foglalni.

A szolgáltatás ingyenes, mivel a szakemberek célja nem az értékesítés, hanem az útmutatás és a segítségnyújtás.

Elismerés és FordPass Jutalmak

A FordPass Jutalmak az utazástól függetlenül élvezhetőbbé teszik a közlekedést.

A FordPass tagjai olyan egyszerű dolgokért is jutalmat kapnak, mint a taggá válás, a parkolóhely-foglalás vagy a FordGuide szakemberek felkeresése.

Amikor egy tag kapcsolatba lép a McDonald’s, a 7-Eleven vagy egyéb partnercégekkel, a FordPass különleges akciókkal és élményekkel jutalmazhatja őket.

”Szorosan együttműködünk a fogyasztókkal – és potenciális ügyfeleinkkel – hogy minden, Forddal kapcsolatos élményt kellemes élménnyé varázsoljunk” – mondta el Elena Ford, a Ford globális kereskedői és felhasználói élményért felelős alelnöke. ”Szeretnénk, ha a fogyasztóink tudnák, milyen nagyra értékeljük őket. A FordPass platformmal a hűségprogramok következő szintjére lépünk.”

FordHub központok

A FordPass program keretében FordHub központok nyílnak, ahol a fogyasztók felfedezhetik a Ford legfrissebb innovációit, tájékozódhatnak a vállalat mobilitási szolgáltatásairól és részt vehetnek az exkluzív rendezvényeken is.

New York, San Francisco, London és Sanghaj városában is nyílnak majd ilyen üzletek; az első ilyen hely 2016 második felében nyitja meg kapuit a New Yorki Westfield World Trade Centerben.

A helyszínen tartózkodó FordGuide szakemberek bemutatják majd a városi közlekedés különböző lehetőségeit, feltérképezik az érdeklődők mobilitási igényeit, és valós idejű térképet mutatnak be a városról. A betérők exkluzív eseményeken – például egy-egy új modell bemutatásán – is részt vehetnek.

”Ezekben az üzletekben semmit nem akarunk eladni,” mesélte Odell. ”Meghallgatjuk az emberek véleményét, és megmutatjuk nekik, hogyan találunk megoldásokat a jelen és a jövő közlekedési kihívásaira – nemcsak az adott városban, hanem az egész világon.”

A FordPass idén tavasszal indul az Egyesült Államokban és Kanadában, az év második felében pedig Európában, Kínában és Brazíliában is bemutatkozik. A FordPass okostelefonon keresztül érhető el. Bővebb információkért és friss hírekért látogasson el MyFordPass.com weboldalra.

Előző cikkIntelligens autóüveget mutatott be a Continental
Következő cikkÉv Autója 2016 cím a What Car? magazintól: nyertes az Audi A4