AutóAddikt Magazin Felejthetetlen alpesi expedíció a BMW és a SALEWA tálalásában

Felejthetetlen alpesi expedíció a BMW és a SALEWA tálalásában

A BMW és a hegyi sportokra specializálódott német-olasz vállalkozás, a SALEWA az elektromos mobilitás szellemében folytatja tovább hosszú távú együttműködését, amelynek égisze alatt példátlan alpesi expedícióra és izgalmas magaslati kirándulásokra invitálják a mozgás megszállottjait, a szabadság szerelmeseit és a kihívások iránt rajongókat.

bmw-salewa-2016-autoaddikt

A bajor autógyártó és a hegyi sportokra specializálódott német / olasz vállalkozás az elektromos mobilitás szellemében folytatja tovább hosszú távú együttműködését, amelynek égisze alatt példátlan alpesi expedícióra és izgalmas magaslati kirándulásokra invitálják a mozgás megszállottjait, a szabadság szerelmeseit és a kihívások iránt rajongókat.

A 2016-os nyári szezonra való felkészüléssel minden korábbinál szélesebbre bővült a BMW és a SALEWA közötti hosszú távú együttműködés, amelyet immáron mindenekelőtt a fenntartható mobilitás és a felejthetetlen szabadtéri élmények kettőse jellemez. A bajor autógyártó és a hegyi sportokra specializálódott német / olasz vállalkozás egyedülálló partnersége 2014-ben vette kezdetét, az innovatív technológiák, a sportos menetdinamika és az extrém sportok iránti szenvedély tökéletes ötvözetét kínálva a két gyártó rajongóinak. Az együttműködés most többek között a BMW 225xe iPerformance Active Tourer modellel gazdagodott, amely a fenntartható elektromos mobilitást a kivételesen sokrétű felhasználhatóság és az agilis menetdinamika kettősével egyesíti.

A plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt négykerekűn túl a hosszú távú együttműködés keretein belül a SALEWA vadonatúj, „get vertical” („Irány felfelé!”) elnevezésű kampánya is elkezdődött, amelynek célja, hogy kimozdítsa „komfortzónájukból” a mozgás és a szabadság szerelmeseit, izgalmas magaslati kirándulásokra invitálva a rajongókat. A két gyártó ráadásul a kampány égisze alatt egy „Base Camp Experiences” („Az alaptábor meghódítása”) elnevezésű versenyt is létrehozott, amelyre 2016. április 1-30. között bárki nevezhet a http://getvertical.salewa.com weboldalon.

„A rendhagyó partnerség részeként felejthetetlen élményekkel szeretnénk gazdagítani a szabadtéri mozgás szerelmeseit, hiszen mindkét gyártót az érzelmekre ható élmények határozzák meg az ügyfelek szemében, és ez teszi őket kimagaslóan egyedülállóvá a piacon” – fogalmazott Jörg Reimann, a get vertical kampányt menedzselő International Brand Experience első embere. „Bőséges helykínálatukkal a BMW 2-es sorozat képviselői – a BMW 2-es Active Tourer, a BMW 2-es Gran Tourer és a plug-in hibrid hajtásláncú vadonatúj BMW 2-es Active Tourer – tökéletesen kielégítik a szabadtéri mozgás rajongóinak igényeit – akárcsak a SALEWA termékei” – tette hozzá Jörg Reimann.

A BMW 225xe iPerformance Active Tourer plug-in hibrid hajtáslánca a BMW EfficientDynamic stratégia jótékony hajtáslánc-tulajdonságait nagyfokú utazási komforttal, őszinte vezetési élménnyel, elektromos összkerékhajtással, valamint kivételes sokoldalúsággal és helykínálattal egyesíti, egyetlen kompakt méretű modellben. Az emisszió-mentes mobilitás semmit nem von le a BMW járműveit jellemző vezetési élményből, sőt mi több, az elektromos autózás és a hosszú hatótávolság kettőse kimagasló funkcionalitással és hétköznapi használhatósággal párosul. Mint ilyen, a BMW 225xe iPerformance Active Tourer tökéletes társként kíséri a rajongókat az Alpok friss levegőjén átélt felejthetetlen élmények során. A környezetvédelmi felelősségvállalás a hegyi sportokban is egyre fontosabb szemponttá válik.

Azok a rajongók, akik beneveznének a BMW és a SALEWA úttörő együttműködésének részeként életre hívott „Base Camp Experiences” versenyre, 2016. április 30-ig regisztrálhatnak a http://getvertical.salewa.com weboldalon. A regisztrált versenyzők egy különleges sorsoláson vesznek részt, amelynek nyereménye egy háromnapos BMW-vezetés az osztrák Zillertal Alps hegységben a BMW 2-es sorozat elektromos modelljével, három napon át egy négycsillagos hegyvidéki hotelből indulva.

A Base Camp Experiences az Alpok olaszországi, svájci, osztrák és francia üdülőibe is eljuttatja a verseny győztesét, San Martino di Castrozza, St. Moritz / Pontresina, Val d’Isére és Ötztal Valley településeket érintve. Az olaszországi San Martino di Castrozza a SALEWA hosszú távú partnere, a többi hegyvidéki üdülővel a BMW ápol évekre visszatekintő kapcsolatot a „BMW Mountains” kezdeményezés égisze alatt. A bajor gyártó a prémium szintű alpesi üdülőkben az elmúlt évek során számos négykerekű programot hívott életre rajongói számára, így többek között a BMW xDrive Kupát, a legújabb BMW modellek extrém vezetéstechnikai tréningjeit és egyéb szabadtéri kiruccanásokat. A Base Camp Experiences által érintett alpesi települések a „get vertical” kampány kihívásaira való felkészüléshez is kiváló lehetőséget biztosítanak a résztvevőknek. A kampány részeként a BMW az alaptáborig BMW 225xe iPerformance Active Tourer és BMW 2-es Gran Tourer modellekkel gondoskodik a hegyvidéki túrázók felejthetetlen vezetési élményéről.

A magával ragadó szabadtéri élmények elengedhetetlen feltétele a megbízható felszerelés és a kompromisszumoktól mentes személyes mobilitás. A BMW 2-es Active Tourer azon túl, hogy mindenféle sportfelszerelésnek bőséges helyet biztosít, a dinamikus kialakítást magas szintű funkcionalitással és sokoldalúsággal egyesíti. A személyre szabhatóság megannyi lehetősége, valamint a BMW ConnectedDrive olyan innovatív funkciói, mint a Concierge Service vagy a valós idejű forgalmi információkat kínáló Real Time Traffic Information, tökéletes útitárssá teszik a BMW kompakt egyterűjét, bármilyen szabadtéri kirándulásról legyen is szó. Sőt mi több, a BMW 2-es Gran Tourer hatalmas helykínálatával, variálhatóságával és rugalmasságával győzi meg a bajor gyártó ügyfeleit. Felszereltségi szinttől függően a BMW 2-es Gran Tourer akár hét üléssel is felszerelhető, csomagtere pedig annyiféle különleges tároló megoldást kínál, hogy még az extrém magasságokba induló kalandoroknak sem kell semmit hátra hagyniuk.

A mozgás megszállottjai, a vezetés szerelmesei és a kihívások iránt rajongók a világ minden tájáról részt vehetnek a kampányban és regisztrálhatnak a versenyre. A weboldal öt nyelven érhető el (angol, német, francia, olasz és spanyol).