2015 nyarán a Citroën C5 és C5 Tourer modellek különleges erényekkel rendelkező, rendkívül hatékony, új motorokkal indulnak útnak: BlueHDi 150 S&S és BlueHDi 180 S&S EAT6. A két utazóautó, melyekből a piaci bevezetésük óta több mint 410 000 darabot adtak el, továbbra is rendkívüli stílusával és kényelmével hódít.
A Citroën C5 és C5 Tourer modellek határozott stílussal, páratlan kényelemmel és referenciának számító menettulajdonságokkal rendelkeznek, ami többek között a Hydractive III+ felfüggesztésnek köszönhető. A kivételes kényelméről jól ismert, elegáns C5 és C5 Tourer kínálata a következőkkel bővül:
– új BlueHDi 150 S&S és BlueHDi 180 S&S EAT6 motorok. Az új motorok üzemanyag-fogyasztása és CO2-kibocsátása egyaránt alacsony, amivel a szegmensen belül igazi referenciának számítanak. Ezen kívül nagyfokú rugalmasságukkal és hatékonyságukkal tűnnek ki. Az új EAT6, hatfokozatú automata sebességváltó még nyugodtabb vezetést biztosít;
– új stíluselemek: tovább bővül a könnyűfém keréktárcsa kínálat, még elegánsabb és még egyedibb megjelentést biztosítva a két modellnek. A karosszériaszíneknél a Mokka barnával bővül a paletta;
– a kezelhetőséget szolgáló technológiák: a könnyebb és kényelmesebb használat érdekében a C5 és C5 Tourer felszereltségébe bekerült az új 7 colos, színes érintőképernyő. Amellett, hogy a műszerfal sokkal áttekinthetőbb lett, az új érintőképernyő a következő funkciókat foglalja magában: érintőképernyős navigáció 3D-s perspektivikus nézettel, USB-ről vagy audio streaming (folyamatos letöltés) funkcióval működő multimédia lejátszó, telefonkihangosító funkció, Mirror Screen, illetve fedélzeti számítógép és a gépkocsi beállításai. Az érintőképernyő nagymértékben megkönnyíti a vezetést, hogy a vezető nyugodtabb légkörben és kényelmesebben utazhasson.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


