Nem a Suprát, és nem is a GT86-ot vette kezelésbe a japán Kuhl Racing, hanem a Toyota bestseller szabadidőjárművét, a RAV4-est.
Japánban sokkal elfogadottabb és általánosabb az optikai tuning, mint Európában. Az óvilágban inkább csak a sportautókhoz, szedánokhoz nyúlnak kifinomult érzéssel a cégek, a szabadidőjárművek tuningcsomagjai többnyire egyetlen (meglehetősen otromba) sablon szerint készülnek. Azonban nem törvényszerű, hogy egy crossoverből kizárólag fenyegető behemótot lehet építeni: a japán Kuhn Racing legújabb munkája a bizonyíték arra, hogy egy emelt hasú családi autóból is készülhet sportos, de nem agresszív átirat.
Pedig a Kuhl Racing neve egyáltalán nem garancia a visszafogott munkára: a Priustól a C-HR-en át a Hiace-ig terjedő portfoliójuk közös jellemzői a kicsavart kerekek, az aszfaltot súroló fenéklemez és az indokolatlanul nagy aerodinamikai függelékek. A Toyota RAV4 új generációs formaterve azonban mintha önuralomra intette volna a stúdió tervezőit. Az a cég, amelyik a vadászfegyverek tusának barokkos díszítését idéző karosszéria-gravírozásokkal alapozta meg a hírnevét, váratlanul harmonikus és ízléses csomagot állított össze a RAV4-hez.
Persze talán nem a crossover kiegyensúlyozott esztétikuma és környezetbarát hibrid hajtáslánca ihlette meg a japán autóművészeket, hanem a haszonszerzés reménye: a tavaly tavasszal bemutatott, majd egy évre rá világszerte forgalomba hozott, ötödik generációs RAV4 ugyanis hatalmas sikernek bizonyult. Európában, Észak-Amerikában és összességében a világpiacon egyaránt vezeti szegmense eladási listáit. Japánban is megőrülnek érte a vevők, hiszen ott a Toyota valamiért egyáltalán nem forgalmazta a negyedik generációs RAV4-est, ezért hatalmas lelkesedéssel várta az újdonságot a piac.
Márpedig minél népszerűbb egy típus, annál többen lesznek azok, akik nem érik be a gyári megjelenéssel. A Kuhn Racing pedig készen áll a fogadásukra: sportkupékhoz méltó első splitter, erőtejes ültetés, vaskos küszöbtoldat, egy látványos diffúzor kétoldalán elhelyezkedő kétszer két darab, öblös kipufogó és persze prominens tetőspoiler testesíti meg a cég kínálatát. A képet túlméretes keréktárcsák teszik teljessé.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


