A Hyundai Motor bemutatta annak a vadonatúj i10-es modellnek az első vázlatát, amely majd ősszel, a 2019. évi Frankfurti Autószalonon tartja világpremierjét.
A koreai autógyártó i modellcsaládjának legújabb tagja újszerű, dinamikus megjelenést kapott, amelyet a lágy felületek és az éles törésvonalak erőteljes kontrasztja határoz meg. A tervezők újragondolták a vadonatúj modell arányait; a karosszéria módosított szélessége és magassága, valamint az új kerékméretek energikus, mozgékony kiállást kölcsönöznek a járműnek.
A vadonatúj i10 fiatalos, dinamikus formaterve kiemelkedik az A-szegmensből. A széles hűtőmaszk sportos személyiségről tanúskodik; a modell hagyományainak megfelelően a rácsban helyezkednek el a nappali fények. A háromszögletű légbevezető nyílások kihangsúlyozzák az autó széles, mély kiállását, valamint javítják a karosszéria aerodinamikai jellemzőit. A messziről jól látható, X alakú C-oszlop egyértelműen azonosítja az autót, és az oszlopon elhelyezett logóra vonzza a szemlélő tekintetét. Az autó szélességét különleges, háromszögletű idomok erősítik optikailag, hangsúlyossá téve a karosszéria négy sarkában elhelyezkedő kerekek pozícióját.
A kategóriában vezető szerepre törő, vadonatúj i10 egy sor új, online és biztonsági funkciót is kínál. A Blue Link®, az Apple Car Play, az Android Auto, a vezeték nélküli okostelefon-töltés és a tolatókamera kompromisszumok nélküli, hiánytalan vezetési élményt biztosítanak. Az új modell kategóriájának egyik leggazdagabb biztonsági csomagját kapta meg. A ráfutásos ütközésre figyelmeztető rendszer elöl elhelyezett radaros érzékelő segítségével képes észlelni az i10 előtt haladó járműveket, illetve gyalogosokat. A modell alapfelszereltségét vezető éberség-felügyeleti riasztás, valamint sávelhagyást gátló rendszer teszi teljessé. A vadonatúj i10 opcióként adaptív távolsági világítással is felszerelhető.
További részletek a közeljövőben várhatók.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


