Tökéletes útitárs lehet minden vezetési helyzetben az új Audi A4 allroad quattro – derül ki a forgalmazó által kiadott sajtóközleményből.

Az A4 Avanthoz képest 34 milliméterrel megnövelt szabadmagasságával, erőteljes motorjaival és a már alapkivitelben kínált quattro állandó összkerékhajtásával ott is folytathatja útját, ahol rég véget értek a műutak. Az új középkategóriás modell már megrendelhető az európai vásárlók számára.
Az új Audi A4 allroad quattro egyedülálló megjelenésével tűnik ki. Az „allroad”-megjelenés az erőteljesen domborodó sárvédőivel, robusztus alsó védőlemezzel és ezüstszínű hátsó diffúzorral magára irányítja a figyelmet. A markáns és sportos orrkialakítás, a törtvonalú alsó kontúrokkal megrajzolt fényszórók és a plasztikusan kiformált Singleframe hűtőrács mind az extrovertált karakterét hangsúlyozzák.
Nyomatékos TFSI és TDI motorjai fokozott gazdaságosság mellett kínálnak dinamikusabb menetteljesítményt. Kiváló példa erre a 3.0 TDI motor, amely kétféle teljesítményszinttel szerepel a kínálatban. Elsőként a 160 kW (218 LE) és 200 kW (272 LE) teljesítményű dízelmotorokkal kerül az új modell a kínálatba. Nyárra a 2.0 TDI és a 2.0 TFSI erőforrások is felkerülnek a palettára.
A 2.0 TFSI motorral párosítva jelenik meg először sorozatgyártásban az új quattro hajtás ultra-technológiával. Ezzel új fejezet kezdődik a quattro sikertörténetében: ez az új, takarékosságra optimalizált összkerékhajtás a tapadás és a menetteljesítmények terén nem mutat különbséget az állandó összkerékhajtásos rendszerekhez képest. Leginkább a mindennapos használat során mutatott kisebb üzemanyag-fogyasztás és csökkentett szén-dioxid-kibocsátás terén emelkedik ki a kategóriájában.

Az Audi A4 allroad quattro magyarországi indulóára 11 370 000 forint 2.0 TDI 120 kW (163 LE) teljesítményű erőforrással és hétfokozatú S tronic sebességváltóval. Az alapfelszereltség részét képezik a 17 colos könnyűfém keréktárcsák, a megemelt tetősínek, az elektromos mozgatású csomagtérajtó és a xenon-fényszórók is.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


