Eljött a nagy nap, augusztus 17-től a Volkswagen megkezdte az elektromos ID.3 modell limitált kiadású 1st verziójának értékesítését Magyaroroszágon. A modellt előjegyzők, akik tavaly pár óra alatt elkapkodták a 80 darab különleges ID.3 1st megvásárlására feljogosító vouchert, akár szeptember-októberben átvehetik új autójukat a kiválasztott márkakereskedésben.
Design, sebesség, meghajtás
Azáltal, hogy az ID.3 1st már hazánkban is elérhető, új fejezet kezdődik a magyarországi elektromobilitás történetében. Az ID.3 dinamikus, formabontó, mindennapos használatra alkalmas hatótávval rendelkező elektromos autó, mely futurisztikus dizájnjával ténylegesen a jövő autózásának érzetét kelti. A Volkswagen család ezen legújabb tagjának exkluzív, limitált kiadású verziója a 1st modell, mely különlegesen magas felszereltséggel, többek között 19 colos könnyűfém kerekekkel, mikroszálas ülésbevonattal, LED-es fényszórókkal, valamint 30 különböző színű hangulatvilágítással lép be a piacra. Ráadásul az egyedi kivitelű jármű nem csupán külsejével tör az élre: 7,3 másodperces gyorsulásával temperamentumában is az első helyre törekvő típus. Az ID.3 1st a maga 58 kWh-s akkumulátorával, valamint a több, mint 400 km-es hatótávolságával akkor is megállja a helyét, ha hosszabb útra indulunk a városon kívülre.
Okos megoldások a Volkswagen ID.3 1st fedélzetén
A külső és a sebesség mellett az ID.3 1st konnektív megoldásai is kiemelik az autót a mezőnyből: a „We Connect Start” digitális szolgáltatásoknak köszönhetően az ID.3 1st egy ízig-vérig online jármű, így például az autó volánja mögött azonnal hozzáférhetünk a valós idejű forgalmi információkhoz. A járművet okostelefonnal is összekapcsolhatjuk, így applikáció segítségével könnyen adhatunk utasításokat a klímarendszernek, vagy a töltési berendezésnek.
Töltőállomás az otthonunkban
Elsőosztályú autóhoz elsőosztályú töltőállomás is dukál, amit nem kell keresni sem, hiszen a Volkswagen az otthonába viszi a korszerű töltőberendezést. Az ID. töltővel saját töltőállomása lehet, így nem kell azon gondolkodnia, hol tölti majd fel autóját. A töltő beszerzésében az online felméréstől egészen az állomás beszereléséig számíthat a Volkswagen szakértelmére és segítségére. Az autó a hagyományos gyorstöltő-állomásokon 100 kW-os DC (egyenáramú), illetve 11kW-os AC (váltóáramú) töltési teljesítménnyel bír.
Az ID.3 1st modell egyelőre kizárólag a modellt előjegyző prebooker ügyfelek számára elérhető, azonban a többi érdeklődőnek sem kell csüggednie, csak iratkozzon fel az ID.3 1st várólistájára. Hiszen, ha egy vagy több autó felszabadul, akkor a várólistára feliratkozottak közül is lesz, aki ID.3 1st tulajdonossá válhat.
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


