A Continental gumiabroncsait választotta a Volkswagen első szerelésűként legújabb elektromos modelljéhez, az ID.3-as hoz.
A német autógyártó választása 18 és 19 colos méretben esett a Continental gumiabroncsaira. Így a zéró károsanyag-kibocsátású ID.3 a jövőben EcoContact6 nyári, illetve WinterContact TS 850P téli gumiabroncsokkal kerülhet a vásárlókhoz.
Mindkét gumiabroncs úgy lett megtervezve, hogy megfeleljen az elektromos autók, köztük az ID.3 igényeinek. Ennek megfelelően alacsony gördülési ellenállással rendelkeznek, hogy hozzájáruljanak a minél optimálisabb energiafelhasználáshoz. Az abroncs alacsony gördülési zaja pedig komfortosabbá teszi az utazást az ID.3-ban ülők számára.
Az EcoContact6 és WinterContact TS 850P is rendelkezik a Continental által kifejlesztett ContiSeal-technológiával, amely kiemelkedő defekttűrő tulajdonsággal ruházza fel ezeket a gumiabroncsokat. A technológiának köszönhetően ezen abroncsok legfeljebb 5 milliméter mély sérülésekkel szemben is fokozottan ellenállóak. Így, ha például egy szög átfúrja a futófelületüket, akkor a ContiSeal öntömítő technológia megakadályozza a levegő kiáramlását a keletkezett résen keresztül.
A Volkswagen ID.3 esetében nem csak a gumiabroncsok érkeznek a Continentaltól, hanem a modell akkumulátorainak feltöltését vezérlő hardver is, amelyen a Volkswagen saját rendszere fog futni. A forradalmian új ICAS1-technológiát használó hardver előnye, hogy lehetővé teszi a felhő alapú szolgáltatások igénybevételét, vezeték nélküli kapcsolaton keresztül.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


