AutóAddikt Hírek Partnerség a BMW Group Magyarország és az Opera között

Partnerség a BMW Group Magyarország és az Opera között

Az Opera és a BMW Group Magyarország intézményi partnerséget jelentett be február 10-én, azaz tegnap Budapesten, melyet ünnepélyes keretek között írtak alá az Operaházban.

bmw_group_magyarorszag_opera_egyuttmukodes

A BMW hosszútávú tartalmi együttműködés keretében csatlakozott az Opera  intézményi partnereinek sorába, melyet ünnepélyes keretek között jelentettek be az Operaházban.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy az Opera Intézményi Stratégiai partnereként a BMW Group a kultúra iránt újabb elkötelezettséget vállal Magyarországon. Kizárólagos autóipari partnerként külön öröm és büszkeség, hogy az ország egyik legnívósabb kulturális intézménye a BMW mellett tette le voksát. A BMW Art&Culture (Művészet és Kultúra) programja az elmúlt negyven évben száznál is több kulturális partneri viszonyt épített ki és ápol világszerte. A vállalatcsoport eme elkötelezettségének középpontjában a modern és kortárs művészeti irányzatok, a jazz és a klasszikus zene, valamint az építészet, a formatervezés és a fotózás állnak” – mondta Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója.

„Az Opera művészeti és kulturális tevékenysége példaértékű, melyre nemcsak Magyarországon, de a világ bármely pontján büszkeséggel tekint a szakma és az együttműködő partner egyaránt. A BMW számára kiemelten fontos a hosszú távú fenntarthatóság üzenete, a jövő generációjának megőrzött értékek és környezet, melyhez kiválóan társul a művészi kreativitás gondozása” – folytatta.

„A BMW márkaértékei, mint az esztétika és az innováció ugyanúgy meghatározó pillérei a művészetnek is, jelen vannak annak minden területén, így azt gondolom, hogy tökéletesen illeszkednek az Opera által képviselt filozófiához. Megtiszteltetés számunkra, hogy az OperaKlub kiemelt partnereként a művészet és a kultúra élményét támogathatjuk” – tette hozzá Baudouin Denis.