A vadonatúj Volvo S90 és V90 modellekhez is hamarosan megrendelhető az új generációs Polestar teljesítmény-optimalizáció, ami még élvezetesebbé, még dinamikusabbá teszi az új platform eleve kiemelkedő szintű vezethetőségét.

„Folytatjuk az új, kategóriaelső Volvo platformok teljesítményének tökéletesítését célzó munkánkat. Az S90 és V90 modellek a prémium teljesítmény új szintjét képviselik; különösen nagy örömünkre szolgál, hogy ezt még magasabb színvonalra emelhetjük a Polestar teljesítmény-optimalizáció révén” – mondta Niels Möller, a Volvo Cars sportmárkája, a Polestar ügyvezető igazgatója.
Az új generációs Polestar teljesítmény-optimalizáció többet kínál, mint egyszerű motorteljesítmény-növelést: a mérnökök a teljes hajtásláncot kezelésbe veszik. Azáltal, hogy optimalizálják a gázreakciót, a sebességváltás sebességét és pontosságát, a gázelvételi reakciót, valamint természetesen a motorteljesítményt, az aktív vezethetőség vadonatúj szintjét valósítják meg. Az új optimalizációs filozófia a Polestar Cyan Racing mérnökeiben és versenyzőiben született meg.
„Hallatlanul izgatott vagyok, hogy ugyanazt a technológiát alkalmazhatom versenyautóinkon és a közúti modellek teljesítmény-optimalizációjánál. Egységes filozófiát követve teljesen kiegyensúlyozott csomagot hoztunk létre, amely minden körülmények között jól kihasználható teljesítményt biztosít, akár autóversenyt szeretnénk megnyerni, vagy kedvenc országutunkon autóznánk dinamikusan” – mondta Thed Björk, aki egy Drive-E technológiával felszerelt Volvo S60 Polestar TC1 autóval versenyez az FIA WTCC túraautó világbajnokságban.
Az S90 és V90 családból elsőként a D5 modellhez lesz elérhető a Polestar optimalizáció; a T6 verzióhoz 2016 év végétől áll rendelkezésre a csomag.
A Polestar optimalizáció során elvégzett módosítások a legcsekélyebb mértékben sem érintik a hivatalos károsanyag-kibocsátási és üzemanyag-fogyasztási értékeket, a szervizintervallumokat, illetve a Volvo gyári garanciális konstrukcióját.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


