A Hyundai közzétette azokat az első vázlatokat, amelyek a hamarosan érkező, vadonatúj Tucson kompakt szabadidő-járművet előlegezik meg. A modell világpremierjére március harmadikán, a 2015. évi Genfi Autószalonon kerül sor.
https://www.youtube.com/watch?v=iBb1ACqmacM&feature=youtu.be
A vadonatúj Tucson kapcsán Peter Schreyer, a Hyundai Motor Group elnöke és vezető formatervezője a következőket mondta: „Vadonatúj, kompakt szabadidő-autónk világszerte hatalmas előrelépést képvisel a Hyundai márka számára. A vadonatúj Tucson merész és sportos kiállású, magabiztos és büszke személyiségű modell lesz. Formatervét lendületes felületkialakítás, merész arányok, éles törésvonalak, és ami a legfontosabb, a márkára jellemző, hatszögletű hűtőmaszk határozza meg.”
A szabadidő-autó erőteljes, sportos megjelenését a modell meredek állású sziluettje és kecses karaktervonala is erősíti. Elöl a Hyundai Motor elmaradhatatlan krómozott, hatszögletű hűtőmaszkja található; a fényszórókkal érintkező hűtőrács erőteljes megjelenést kölcsönöz az autónak.
A Hyundai Motor a 2000-es évek elején bevezetett, első generációs Santa Fe óta több mint egymillió darab szabadidőjárművet értékesített Európában, ezzel a szegmens jelentős, hiteles szereplőjévé vált.
Az alábbi linken megtekinthető, kedvcsináló videóban nyomon követhető a vadonatúj Tucson legelső vázlatának megszületése, amit Peter Schreyer gondolatai kísérnek.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)






























![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)


![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


